torstai 9. heinäkuuta 2015

Kemujen alla!



Korvapuustit paistuu uunissa. Pyykkikone rullaa vielä huomisia kuvausvaatteita, sillä päättämisen tuska päällepantavien suhteen on valtava. Ihastelen juhlakauppa.com ista saapunutta pakettia. Kello on jo kohta puolen yön ja herätyskello herättää aamulla töihin ennen viittä. Stressiä pukkaa miten mä ehdin tehdä kaiken. Ehkä ei ollutkaan niin hyvä idea kutsua ensimmäisiä vieraita jo puoliltapäivin lauantaina kun perjantai on kuitenkin työpäivä. Täällä siis järjestetään kovaa vauhtia minimiehen 1v kekkereitä.

Tapamme mukaan mennään tasan 1v päivänä kuvalle, joka siis on huomenna. Taas mä hämmästelen tätä ajan kulua. Onko siitä tosiaan huomenna jo vuosi kun mun pieni vauva syntyi? Ja mä en osaa päättää mitä laittaisin pojille päälle. Mitäköhän kuvaaja tykkäis jos otan kolme vaatekertaa ja vaihdeltais vähän välillä? :D

Oon ihan fiiliksissä näistä eilen saapuneista rekvisiitoista. Nää on vielä kivempia kuin mitä ajattelin. En malta odottaa, että pääsen koristelemaan. Mitä muuten varmaan teen koko seuraavan yön, sillä vaikka mä aina päätän tehdä kaiken ajoissa, niin taas mä oon siinä pisteessä et aika on ihan kortilla. Eiköhän kaikki mee kuitenkin ihan jees. 

Osaattekos muuten yhtään arvata juhlien väriteemaa?

Ihanaa viikonloppua!




2 kommenttia:

Kiitos kommentistasi ❤️