lauantai 25. heinäkuuta 2015

Adios!




Istun yksin pimeässä olohuoneessa. äL nukkuu sohvalla mun vieressä ja iskä ja äN omissa sängyissään. Mietin päätäni puhki onko meillä varmasti kaikki mukana? Oon päässäni kelannut listaa jo sata kertaa mitä mä tarvitsisin? Onko se mukana? Ja kaivellut laukkuja moneen otteeseen, laitoinko mä jo sen, entä tuon? Kuulostaako rentouttavalta lomalle lähdöltä. :D ehkä tämä tunnelma tästä rentoutuu koneessa tai viimeistään biksut päällä biitsillä. Puolen tunnin päästä startataan auto kohti helsinkiä ja aamuyöstä lähtee lento kohti turkkia. Oon innoissani, mutta samalla jännittää miten menee lennot yms. lasten kanssa. Avoimin mielin lähdetään kuitenkin reissuun. Se on menoa kohta, instagram päivittyy varmasti lomankin aikana! Adios, me koitetaan tuoda aurinko mukanamme kun kotiudutaan!


3 kommenttia:

Kiitos kommentistasi ❤️