maanantai 18. tammikuuta 2016

Talven 'must have' takki!






Tän talven 'must have' takki oli ehdottomasti mini rodinin mustikansininen pingviinitakki. Aika hätäiseen myytiin koot loppuun ja hyvin vähän tätä mihinkään aleihin enää jäi, ainakaan kovin suurilla prosenteilla. Olen hieman hitaasti syttyvää sorttia ja tämä pätee myös näiden lastenvaatteiden kohdalla. Siinä vaiheessa kun nettikaupoissa on koot huvenneet, löydän itseni googlettelemasta ulkomaisilta sivustoilta, josko jostain vielä löytyisi, koska "pakko saada". Näin siis kävi tämän takinkin kohdalla. En tykännyt ensin väristä yhtään ja koin sen tyttömäisenä. Sitten kuitenkin tykästyin ihan totaalisesti, tuli pakkomielle ja alkoi etsintä kissojen ja koirien kanssa.

Muutaman viikon jälkeen, ne on kuitenkin täällä. Vaikka etsintä ei todella ollut helppo ja "verta ja hikeä" niiden eteen sai vuodattaa, niin oli se kaikki sen arvoista. Toinen löytyi ruotsista ja toinen tanskasta ja molemmat vielä mun onnekseni -30% alennuksella. Täydellistä! Ei oo helppoa olla nainen ja muuttaa mieltään tuhannesti pienen ajan sisällä. ;) Tällä kertaa lopputulos oli kuitenkin bueno! Ehkä mun pitää oppia ennustamaan itseäni paremmin, niin pääsis aika lailla helpommalla....

Käykö teille koskaan näin?


4 kommenttia:

  1. Tosi kivan näköiset takit! Itse en jaksaisi kuitenkaan metsästää noin aktiivisesti.. Yritän hankkia ajoissa on niin ärsyttävää metsästää oikeaa kokoa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, mä tykkään kyllä hirveästi noista. Kyllä se hinnan suhteenkin kannatti jättää viime tinkaan kun alea ropsahti sen 30%, mutta se vaiva... :|

      Poista
  2. Mulle käy lähes aina noin! Vissiin sitä hitaasti lämpiävää sorttia sitten. Metsästin tuota samaa kuosia haalarina ihan pakon omaisesti. Mutta mulla kävi päinvastoin, en ole ollut yhtään tyytyväinen. Haalari imee likaa kuin sieni ja on koko ajan kamalan näköinen. Lisäksi on jo kuukauden käytön jälkeen alkanut näyttää kuluneelta. Suurin pettymys ikinä! Oletin saavani rahalle vastinetta, mutta kyllä aikaisemmin käytössä olleet puolta halvemmat merkit veti nyt pisteet kotiin. Olen niiiin pettynyt. ☹

    VastaaPoista
  3. Mulle käy hyvin usein :D

    Mitä kokoo teidän takit on? Voisin ostaa pienen pois sit ens talveen jos teille jää yli ja meille sopii ;) Eikä ens syksynä oo mtn kivoja :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi ❤️