keskiviikko 7. toukokuuta 2014

Grillipartyt olikin Babyshowerit.

Sunnuntaina mä luulin meneväni perheen kesken ystäväperheen luo grillaamaan, mut vastassa olikin valtava määrä tyttöjä lapsineen ja he olivat järkänneet mulle yllätys-babyshowerit. ❤️ Henkka lähtikin siis siitä Lucaksen kanssa menemään ja mä jäin tyttöjen kanssa juhlimaan. :)



Tytöt olivat leiponeet ihan valtavat määrät kaikkia herkkuja. Oli pastasalaattia, pizzaa, kinkkupiirakkaa, patonkeja, cakepopseja, cupcakeja, browniesseja, rockyroadia ja karkkeja sekä sipsiä, NAM! :) mulla vielä sattu olemaan sellanen päivä, että teki mieli ihan kaikkea, joten mä tosiaan herkuttelin vatsan täydeltä.


Ensinmäisenä ohjelmanumerona mun piti tyttöjen vauva-kuvista arvailla kuka missäkin kuvassa on. Mä taisin olla hiukan harjaantunut tässä, sillä ainoastaan kaks kuvaa meni väärin yli kymmenestä kuvasta. Aika hyvin, eikö? :) Viime babyshowereilla mä en meinannut millään tietää kuka missäkin kuvassa on. Nyt otin taktiikaksi et poimin ensin helpoimmat ja jätin vaikeimmat viimiseksi. Ja tää taktiikka osoittautukin sit hyväksi. ;)


Tytöt olivat myös tuoneet kaikki yhden helmen ja niistä mun piti tehdä itelleni rannekoru. Tää rannekoru pitää siis ottaa mukaan synnärille ja sen on tarkoitus kuvastaa sitä, että ystävät ovat hengessä mukana tsemppaamassa. ❤️



Lahjoja me saatiin "Juniorin" kanssa ihan hurjasti. Oli bodya, potkaria, pehmolelua, valokuvakehystä, leluja, kipsijuttuja, aivan ihana enkeliriipus, äidille hemmottelupakettia ja suklaakeksejä jne. Ja tietysti vaippakakku. ❤️

Mä olin juhlista todella yllättynyt ja mulla oli ihan mielettömän hauskaa. Oli ihanaa vaan rupatella ja herkutella tyttöjen kesken. Tälläisinä hetkinä sitä ymmärtää kuinka paljon on ihania ihmisiä ympärillä.
"Hyvät ystävät ovat kuin lyhtyjä tiellä

– he eivät lyhennä matkaa,

mutta tekevät sen turvallisemmaksi kulkea."

Kiitos tytöt, olette ihania, pus! ❤️

❤️annieweliina

4 kommenttia:

Kiitos kommentistasi ❤️