sunnuntai 19. huhtikuuta 2015

Kevään Miikkarit






Korkkasin keskiviikkona tämän kevään kutsukauden pitämällä MeandI kutsut. Nopeasta aikataulusta johtuen porukkaa oli vähän hintsusti paikalla (tää Mama kun oli unohtanut lähettää kutsut, hups!), mutta saatiin kuitenkin oikein kivat pikku-kutsut äitien ja lasten kesken aikaiseksi. Kai mä oon kans jotenkin tottunut, että kutsuilla täällä on meno kuin villissä lännessä, että ehkä tää oli ihan kiva välillä näinkin päin. Miikkarilla oli nyt tällä viikolla menossa Naisten Ilta - teemaviikko ja osa naisten malliston tuotteista oli alennettu. Mä en ostanutkaan tällä kertaa lapsille mitään. Naureskelinkin tytöille, että koska tää meni tähän, että mä shoppailen vaan itelleni, enkä lapsille? Siinä vaiheessa kun lasten vaatekaapit huutaa hoosiannaa ja mun oma taas loistaa tyhjyyttään? No, välillä näinkin päin. Mun ehdottomiin suosikkeihin tästä naisten mallistosta kuului ihanan rennot mustat lökäpökät Fluid Pantsit, jotka ostinkin itselleni, sekä lasten mallistosta omppubody ja vihreät omppuhaaremit, jotka nyt ainakin toistaiseksi jäi vielä tilaamatta. Jospa sitä tulee vielä pidettyä toisetkin kutsut tällä kaudella, joten ehkä nappaankin ne silloin tilauskaavakkeeseeni. Pakko sanoa, että aika paljon oli tyttöjenvaatteita mun mieleen, muttei niinkään poikien ja mulla kun ei niitä tyttöjä ole, ainakaan vielä. Mä oon koittanut mennä tässä vähän köykäsimmillä eväillä, joten päätin, että kutsujenkin eväät yrität toteuttaa vähän kevyemmin. Tarjottavat koostuikin siis fetasalaatista ja punasipuli-oliivi focacciasta, sekä "köykäisestä" uuni juustokakusta. Nam!

Oletteko te olleet jo kutsuilla? Mitkä koitui suosikeiksi?


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi ❤️