tiistai 7. huhtikuuta 2015

Lapsimessuilemaan...

Mä tuskailen ja pähkäilen täällä miten mä toteutan mun lapsimessuille menon. Ystävän kanssa ollaan menossa kahdestaan viettämään lapsivapaata aikaa, mutta toteutus on vähän vielä auki. Tekis mieli mennä messuille heti perjantaina kun ne aukeaa, mutten tiedä jaksetaanko lähteä niin kovin aikaisin täältä sinne painelemaan. Jotenkin myös mietityttää, että onko siellä sitten lauantaina mitään enää jäljellä. Luulis kyllä, että olisivat varanneet jonkun erän jokaiselle päivälle. Onpas taas ongelmat mulla. Innolla kuitenkin odotan tulevaa viikonloppua ja mun päämääränä on gugguun, punavuoren peikon ja mehujehun osastot. Toivottavasti saan edes näistä haluamani.

Lapsimessujen lippupaketin arvonta päätyi pakettina arpomiseen ja voittaja on nyt arvottu random.org sivustolla. Tittididiii, jännitys tiivistyy ja voittaja on.....


Miia Kolistaja, Paljon Onnea! Sulle on lähtenyt sähköpostia. Vastaathan pian, jotta saadaan liput pikapikaa sulle viikonloppua varten. Kiitos kaikille arvontaan osallistuneille.

Toivottavasti törmätään messuilla!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi ❤️