maanantai 13. huhtikuuta 2015

Lapsimessut 2015

Eilen taisinkin jo mainita, että olin lauantaina ensimmäistä kertaa eläissäni lapsimessuilla. Mun odotukset messuihin oli aika korkeat ja jollain tasolla tais täyttyäkkin. Alustavasti olin suunnitellut vähän ostoslistaa johon kuului Gugguun vaatteita (jotka esittelinkin eilisessä postauksessa) koska olivat -20%, sekä muutama mehujehu lisää. Näiden lisäksi suuntana oli Papun sekä Punavuoren peikon pisteet, joista ei kuitenkaan yllätyksekseni tarttunut mitään matkaan?! Mä olin ihan älyttömän innoissaan kun pääsin reissuun pitkästä aikaa ilman lapsia. Oli tosi hauska reissu, mutta messuilla kiertäessä kun tuli kaikennäköisiä maskotteja vastaan mua alkoi harmittaa, että lapset oli kotona. Ens vuonna todennäköisesti me lähdetään koko perhe jos vaan saan tuon miehen ylipuhuttua. Mun kuvasaldo messuista on melko mitätön sillä porukkaa oli aivan mielettömästi ja se vaikeutti messuosastojen kuvaamista. Joka tapauksessa, vaatemerkkejä oli joka lähtöön, näytteitä sai joka toiselta kulmalta ja lapsille oli kivoja aktiviteetteja ja maskotteja pyöri siellä täällä. Käytiinhän me myös PetExpon puolella pyörähtämässä. äL olis niin tykännyt niistäkin kun oli kissoja ja koiria, liskoja ja käärmeitä, sekä pupuja ja rottia. Eläimiä siis joka lähtöön ihmeteltäväksi. Voi kun tälläset tulis joskus myös tänne Turun suunnalle, eikä tarvis matkustella niin kauas.

Tunika: Vila , Legginssit: Vimma , Laukku: Michael Kors , Huivi: H&M, Kengät : Converse



Kävittekö te pyörähtämässä messuilla? Mitäs tykkäsitte?


Ps. Te jotka, ette ole päässeet rekisteröitymään mun lukijoiksi, testatkaa uudestaan ja ilmoittakaa toimiiko. Yritin korjailla virhettä.

6 kommenttia:

  1. Nuo sun legginssit on niin ihanat, mäkin haluun tommoset! :)
    Mä olin myös ekaa kertaa messuilla ja tykkäsin kyllä valtavasti. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :) Mä kans niin tykkään niistä. Oli pakko saada joten huusin ne itelleni kovaan hintaan secondhandina kun nää on jo loppuunmyyty! :/

      Poista
    2. niimpä :/ yritä bongailla jostain fb-kirpuilta! :)

      Poista
  2. Me oltiin messuilla koko perheen kesken ja oli ihan kivaa, mutta veikkaan että meidän poitsu innoistuisi messuista ensi vuonna vähän enemmän, nyt meni oikeastaan vaan ihmettelyksi.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä me lähdetään myös ens vuonna koko perheen voimin. ehdottomasti! :)

      Poista

Kiitos kommentistasi ❤️