maanantai 4. toukokuuta 2015

Smurffeja ja munkkeja











Mitä me tehtiin?

Hassuteltiin,
Herkuteltiin,
Ystäviä nähtiin,
Tivolissa huimapäinä hulluteltiin,
Pikku-Smurffeiksi pukeuduttiin,
Leikiteltiin,
Nautiskeltiin,
Toisiamme ilahdutettiin.

Mitä te teitte?

Lasten myötä meidän vaput on muuttuneet aika lailla rauhallisemmiksi, enkä kyllä harmittele sitä yhtään. Kun mä itse olin pieni, niin käytiin aina tivolissa ja ostettiin kaikkea kivaa vappukrääsää ja räpellettiin vappuhuiskien kanssa menemään mun pikkusiskon kanssa. Se oli hauskaa ja mulla on niistä paljon hyviä muistoja. Haluan siis myös itse nähdä omien lapsieni ilon ja nautinnon vapun temmellyksissä ja luoda heille vähintäänkin yhtä hyviä muistoja. Tivoli mun mielestä myös kuuluu vappuun ja vapputivolista aion tehdä jokavuotisen tavan, vaikka meinasinkin kirjaimellisesti lentää perseelleni kun mun edessä kolmilapsinen perhe osti rannekkeita itselleen ja lipunmyyjä iloisesti ilmoitti; 90€ kiitos! Ihan jäätävää rahastustahan tuo koko homma on, mutta toisaalta, eipä niitä kamojakaan ilmaiseksi sinne roudailla ja kasailla. Vaikka vappu onkin oikeasti työväenjuhla, niin mun mielestä vappu on myös koko perheen ja lastenjuhla. Meillä ainakin vappuna keskitytään yhdessä olemiseen ja ennen kaikkea lapsiin.

mitä te olette mieltä, onko vappu lasten- vai aikuistenjuhla?



 

 

4 kommenttia:

  1. siis apua mitä söpöliini smurffeja <3 :D aivan ihania en kestä! <3 :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! ❤️ noi puvut oli kyl ihan nappilöytö ja ylisöpöt! :)

      Poista
  2. Voi että, aivan huiput nuo smurffipuvut! Ihanat! Täällä kaikki juhlat mennään aikalailla lasten ehdoilla :) Tänä vuonna tosin mies lähti lasten kanssa vappupäivänä mummolaan, sain jäädä omaan rauhaan rentoutumaan sekä nukkumaan päikkäreitä :)

    Lastemnhuoneenkapina

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oih, rentoutuminen kuulostaa hyvältä. Just tässä lepuuttelen jalkoja sohvalla ku pojat nukkuu päikkyjä. ;)

      Poista

Kiitos kommentistasi ❤️