torstai 22. tammikuuta 2015

Kierrättäminen kannattaa!!

Mä oon tehnyt vähän kaappeihin tilaa ja raivannut poikien vaatehuoneista kaikkia taas pieneksi jääneitä vaatteita, sekä sellaisia jotka vaan kertakaikkiaan lojuu kaapissa käyttämättömänä. Varasin saman kirppispaikan uudestaan mikä mulla oli nyt joulun alla ja huomenna pitäis viedä läjä vaatteita ja lastentarvikkeita sinne myyntiin. Täällä sitä on siis iltaisin hinnoiteltu urakalla vaatteita.


Suurimman osan merkkivaatteista yritän myydä fb-kirppiksillä, mutta nyt mä luovutin ja päätin viedä vähän niitä tuonne livekirppiksellekkin. Se postitusurakka on yllättävän uuvuttavaa hommaa.


Viime kirppisjaksosta myyntiä kertyi huimat 320€ ja nyt olisi menossa tavaraa aikalailla enemmän myyntiin ja ehkä paremmalla ajankohdalla, joten katsotaanpa millainen myynti tällä kertaa mahtaa tulla. Mä sattusin varaamaan vielä tuon paikan ihan nappi ajankohtaan, sillä kirppiksellä on lauantaina synttärit ja yökirppis ja yks mun kaveri kertoi kuulleensa jostakin, että myyjät ovat tuona päivänä aiemmin tehneet jopa viikon myyntejä. Wau!

Ostan itsekkin tosi paljon meidän lapsille käytettynä vaatteita. Toki uutenakin, mutta kyllä mä aika paljon yritän aina käytettynä ensin etsiä. Mulla on ollut ajatuksena viedä hyvissä ajoin aina poikien vaatteita myyntiin, jottei kaapit täyttyisi turhan täyteen. Ja onhan se kiva saada vähän pientä ylimääräistä taskurahaa aina aika-ajoin.

Kierrätetäänkö teillä?


5 kommenttia:

  1. Noi tähtipöksyt on ihanat! Kyllähän noita lastenvaatteita tulee jonkin verran kierrätettyä. Meillä vaatteita on suht vähän, tuollaisista euromääristä voi vain haaveilla :)

    VastaaPoista
  2. Piti vielä edellisen kommenttiin jatkaa, että siksipä livemyynti ei meillä kannata tällä hetkellä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne kyl on!❤️ onneks jäi yhet sopivat vielä kaappiin! ;) Nii no mullahan on tietty kahden lapsen vaatteet ni määrä varmaan aikalailla eri. Tuon livekirppismyynnin lisäks oon tienannu lähemmäs 300€ vielä fb-kirpoilta. :)

      Poista
  3. Hurja myynti tullut ! :) Missä ajassa sait noin paljon voittoa ? Meille meinaan tuli kahdessa viikossa joku 150e viimeksi pojan vaatteista. Kirpparilla myynti on kyllä kivaa kun saa aina edes vähän taskurahaa, voi vaikka ostaa lisää vaatteita :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kahessa viikossa tuli tuo mun myynti. Nyt vein tuplaten enemmän tavaraa myyntiin, kun oikeen kolusin koluamalla kaapeista mitä ei enää tarvita, joten katotaan paljonko nyt mahtaa tulla. :) ja joo, hyvällä omalla tunnolla voi ostaa sitten uusia vaatteita! ;)

      Poista

Kiitos kommentistasi ❤️