torstai 29. tammikuuta 2015

Uusi rakkaus nimeltä Gugguu!

Instagramissa meitä seuraavat ovat jo varmaan huomanneetkin mun uuden lastenvaaterakkauden nimeltä Gugguu! Täällä en oo kuitenkaan vielä yhtään sitä hehkuttanut ja olihan nyt jo aikakin kun kaapit alkaa pullottaa reilu kuukauden keräilyjen jälkeen näitä ihanuuksia. Meidän ihan ensimmäiset Gugguut mä tilasin Gugguun omasta verkkokaupasta kun alet alkoi ja hinnat oli -30%. Rakastuin niihin niin hirmuisesti, että pikkuhiljaa niitä on sitten kertynyt meille lisää alesta, sekä fb-kirppareilta. Olen myynyt vanhoja merkkivaatteita alta pois, joihin olen jo kyllästynyt ja ostanut uusia ihanuuksia tilalle. Kätevää, eikö?






Uskokaa tai älkää, mutta mä tuskailen oikeesti tosi usein lasten vaatekaapeilla mitä mä laittaisin heille päälle. Aina on jokin vika, värit ei vaan natsaa keskenään, tai kuosit ei sovi taikka mulla vaan ei oo yläosaan sopivaa alaosaa tai toisinpäin. Sen päivän jälkeen, kun meille on Gugguut muuttaneet, mä en oo tainnut kertaakaan tuskailla mitä mä yhdistelen. Nämä vaatteet ovat niin ihanan yksinkertaisia ja värikkäitä, että kaikki vaan sopii ihanasti keskenään, eikä ole vielä tullut mitään vastaan mitkä eivät mätsäisi. Lisäksi musta on ihanaa kun tuotteiden valmistaja on suomalainen ja ne on valmistettu laadusta tinkimättä.








Mun lemppareita on ehdottomasti massasta erottuvat kaksiväriset legginssit, hupparit, jumpsuitit ja unisex-paidat. Myös merinovilla tuotteet ovat ihan ylisöpöjä. Lemppariväriksi on muodostunut pistaasi. Ihan kohta julkaistaankin Gugguun uuden malliston drop 1 ja mitä niitä kuvia on tullut selailtua niin lemppareiksi on muodostuneet musta huppari mintulla vetskarilla, sekä mintun väriset gollegebaggyt. Nämä haluaisin ehdottomasti pojille tilata, mutta toistaiseksi olen vannonut odottavani edes jonkinmoista alea, ennen tilauksen tekemistä. Katotaan pystynkö oikeasti olemaan tilaamatta.
Mä vaan niin rakastan näiden vaatteiden erilaisuutta, yksinkertaisuutta ja värikkyyttä. Musta nää on ihan täydellisiä!

Onko Gugguu teille tuttu? Mitäs tykkäätte?

Ps. me käytiin äL:n kanssa tänään ensimmäistä kertaa parturissa ja äidin pienestä pojasta kasvoi isopieni poika. Mitäs tykkäätte? Kannattiko? Mä sain jo meinaan kokkareita, että miksi menin leikkaamaan äL:n ihanat pienet haituvakikkarat.

6 kommenttia:

  1. ihania nuo guugguut! haluaisin niitä kovasti meillekin, mutta toistaiseksi olen vielä pihistellyt :D

    VastaaPoista
  2. Gugguun vaatteet on aivan ihania ! Harmi vaan että on hieman hintavia :D Meillä on vain yhdet housut jotka olen alesta tilannut ja ne istuu täydellisesti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on kyllä ihan parhaita päällä, mut tosiaan melko hintavia! :/ mä hamstrasin siksi nyt alesta aika paljon meille kaikkea! :)

      Poista
  3. Mäkin aina ihailen gugguuta kun kaverin lapsilla näen, mutten ole ainakaan vielä raaskinut investoida. :D

    VastaaPoista
  4. ihania kuvia ja söpöt vaatteet! :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi ❤️