perjantai 20. helmikuuta 2015

Gugguun Drop 1 ostokset

Kirpparilta muuten kilahti taasen reilu kolmisensataa tilille, joten mä pystyin hyvillä mielin shoppailemaan tästä drop ykkösestä mun kaikki lempparit. Vähän oon kyllä vielä käynyt vilkuilemassa nettikaupassa äN:lle sitä beigeä jumpsuittia mintulla vetskarilla, mut toistaiseks on jäänyt vielä tilaamatta. Mulla on ollut oikeesti jotkut ihan hullut kaapintyhjennysviikot meneillään täällä kotona ja oon myynyt pois kaikkea pientä ja sellasta mitkä on vaan kerta toisensa jälkeen jäänyt kaappiin. Mulla on nyt menossa jo kolmas kahen viikon jakso tällä hetkellä kirpparilla, katotaas saadaanko nyt enää mitään kunnon pottia aikaiseksi, sillä aika jämätavaraa mulla alkaa siellä enää olla. Netissä oon myynyt kaikkia merkkivaatteita pois ja tälläkin viikolla oon jo tehnyt aika tilin, mutta fiksuna tyttönä mä laitoin ne säästöön tulevaa drop 2 varten. Kauhulla mä oon miettinyt ostoslistaa julkasupäivää varten. jaiks! Drop 2 kun julkaistaan trikoovaatteet. Jep, mutta ne drop 1 ostokset....








 

Meidän poikien vaatekaapeista ei taida oikeen enää muuta löytyä kuin näitä Gugguun ja Popin vaatteita. Mä oon oikeestaan kaikki muut laittanut kiertoon, sillä tuli huomattua, että ne muut jää sinne kaappiin päivä toisensa jälkeen ja popin raitaa ja gugguun ihania värikkäitä vaatteita tulee vaan puettua eniten päälle. Miikkarit ovat saaneet aika lailla väistyä tieltä, poislukien pöllöt <3 ja ihanaakin ihanammat ja yksinkertaiset slimmit. Muut ovat lähteneet pikkuhiljaa tässä uusiin koteihin ja mä oon saanut kartutettua rahapussia uusille ihanuuksille. Tää minttu kyllä vaan on niin <3.
 
Mitäs te tykkäätte näistä?

Mä oon niin in love ja täällä sitä raapustellaan sitä ostoslistaa sinne drop kakkoseen...

 

8 kommenttia:

  1. Ihania kuvia ja joo, meilläkin on enää vähän muita merkkejä, sensijaan tuota miikkaria en oo koskaan tajunnut, ostanut ;) Onneksi on mistä valita , eikä tarvii kaikista pitää..



    Drop 2 , ei apua, mitä kaikkee <3<3<3<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! ❤️ Mä ihastuin alkuun miikkareiden pöllöihin, sit tuli ostettua muitakin ja sit melko haipakkaan kyllästyin. :/
      Joo tää drop 2 ostoslista näyttää melko pitkältä.. Huhhei! :D ❤️

      Poista
  2. Hei mistä nuo minttuun sopivat sukat? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmmm... Mä löysin ne äL:n kaapista. Nyt en tarkkaan muista kun lahjaksi ovat tainneet tulla. Oisko olleet h&m tai name it joku paketti. :)

      Poista
  3. Voi ei mitä ihania !! :) En kyllä itse tosta drop 1:stä hirveästi innostunut. Mutta drop 2 odottelen kovin :) Saa nähdä tuleeko tuhlattua. Tuosta ekasta kiinnostaa vain hupparit, muttamutta, ehkä pidän ostolakkoni :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nostan hattua jos saat pidettyä ostolakkosi hupparin suhteen. Mä en pystyny ja loppujen lopuks lähti lapasesta koko homma! :D

      Poista
  4. Ihania noi sun ostokset! Onneks en ite oo noihin hairahtunu, budjetti menis pahasti miinukselle...
    Hei saisko sulta vinkkejä mistä etsiä kivoja shortseja kesäksi? Meidän poika on aika samankokoinen ku teidän pienempi ja viime kesänä ei paljon shortseja kaivattu, yhet tai kahdet tais olla. Mä tykkäisin et sais olla semmoset jotku resorit lahkeissa tai ei ainakaan semmosta telttamallia :). Ja ihan trikoota tms nyt lähinnä. En tiiä tuliskohan Popille moisia lähempänä kesää, niillä kai on ollu semmosia ennen ainakin.
    Mistä teille on shortseja löytynyt ja ootko nähny jollain merkillä kivoja tänä keväänä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, kiitos! :)
      Meillä on shortseja ollu ihan perus yksvärisiä lindexiltä ja farkku yms. muita vähän erilaisia popilta. Tänä vuonna meidän shortsiostot toteutetaan myös popilta, gugguulta ja ehkä sieltä lindexistäkin. Mä komppaan näitä! :) muihin kuin gugguun ja rodinin shortseihin en oo törmännyt vielä. Viimeks popilla kyl keskityin vaan äL:n kalsareihin, etten ehkä kyl kattonu niin kovin tarkkaan. :/ mut luotan, että sinne tulee varmasti jotain kivoja. :D

      Poista

Kiitos kommentistasi ❤️