keskiviikko 4. helmikuuta 2015

It's almost here..

...nimittäin ne uudet Gugguut. Huomenna aamulla klo.12 julkaistaan Drop 1 ja mua "pelottaa", että sorrunkin tilaamaan jotakin. Minä joka uhkailin, että mitään en tilaa ilman pienintäkään alea. Jos vaikka lapsimessuille olis jokin ale tulossa?! Mut nyt mä emmin niitä collegeshortseja. Jos mä nyt edes ne tilaisin? Argh! Itseänikin ärsyttää miten huono selkäranka mulla voi olla. Mut en kestä jos jään kokonaan ilman ja nää on vaan niiiiin ihania!




Kuvat: Gugguu

Mulla myös mieli vaihtuu näiden tuotteiden kanssa ihan päivittäin. Milloin haluan mustaa mintulla vetskarilla ja milloin minttua mustalla vetskarilla. Mut nyt kuitenkin päätin, että huppareita ja jumpsuitteja meillä jo on, niin keskityn nyt kuitenkin vain kesävaatteisiin, eli shortseihin ja trikootuotteisiin. Eli jos tästä Dropista meille nyt jotain kotiutuu, niin todennäköisesti kallistun noihin mustiin collegeshortseihin, sillä ne sopii sitten minkä kanssa tahansa. Katotaan vaan niin huomenna mä olen verkkokaupassa kärkkymässä puolilta päivin. Jaiks!

Kotiutuuko teille jotain tästä ensimmäisestä dropista?



6 kommenttia:

  1. Moikka! Minkä kokoinen se teidän musta gugguun huppari isommalla pojalla on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei :) Entä nyt uusista, otitko jo kokoa isomman?

      Poista
    2. En ottanu, vaan saman 98cm ja on itsesias inan reilumpi ku se musta! :)

      Poista
    3. Mä tilasin meidän kohta 2veelle 104, toivon että olisi keväällä sopiva. Toivottavasti ei tän perusteella liian iso :D

      Poista
    4. äL on kyllä melko rimpula, että sen puolesta jos teidän 2v on vähänkään pidempi niin saattaa olla kyllä ihan jees koko! :) minkä pituinen hän on?

      Poista

Kiitos kommentistasi ❤️