maanantai 2. helmikuuta 2015

Uutta Poppia ja Gugguuta

Jos mä olen nyt oikein ymmärtänyt niin Polarn O Pyret lanseeraa huomenna uutta raitaa kevätmallistoonsa. Joukossa mukana on mm. ihana tähti raitapaita joka on ihan must have! Vaikka meiltä vähän samantyyliset vanhan sirkusmalliston paidat jo löytyykin, mut tää on kuitenkin niin erilainen ihana. Mä ajattelinkin heti aamusta olla kärppänä nettikaupassa ja oonkin suunnitellut mun ostoskorini jo valmiiksi, sillä kaikkea muutakin ihanaa kevät uutuutta on saapunut, jotka on saatava.



Kuvat Polarn O Pyret

Meidän ostoskoriin tarttuu huomenna ainakin siis nuo tähtipaidat, nämä ihanan raikkaat tuubihuivit (en oo päättänyt vielä otanko myös pipot) sekä ihanan raikkaat keltaiset perus jarrusukat pojille kevääksi. Vaikka ja mitä siellä taas olis tarjolla, mut mä yritän hillitä itseäni (mikä toisinaan on oikeesti tosi hankalaa). 

Tää viikko on ihan kamala, sillä tällä viikolla (tarkemmin ottaen torstaina) julkaistaan myös Gugguun kevätmalliston Drop 1 ja niin kuin oon aiemmin uhkaillutkin jo, että mä oon ainakin toistaiseksi luvannut itselleni, etten tilaa mitään, ilman pienintäkään alea. Mua ärsyttää jo nyt mun oma päätös! Mut mä yritän silti pitää pintani. Harmittaa kyllä jos jään ilman jotakin tämän takia ja sitä riskiä mä tässä nyt olen pyöritellyt päässäni. Must have tuotteetkin on tässä matkan varrella jo vähän muuttuneetkin ja haluaisin ainakin joko mintut hupparit tai jumppikset mustalla vetskarilla. Ensin olin ajatellut mustaa hupparia mintulla vetskarilla, kunnes aloin miettimään kuinka paljon mulla on jo mustia huppareita eri värisellä vetskarilla ja ne näyttää kaikki loppupeleissä niin samalta.



Kuvat Gugguu

Oletteko te suunnitelleet jo ostoskorinne valmiiksi näihin? Mitkä on must have?


2 kommenttia:

  1. Gugguu oli täällä aikalailla must have ;) Tilasin esikoiselle mintun hupparin ja kuopukselle mintun jumpsuitin. Ihanat ovat! Ja tosiaan, nopeastihan nuo suosituimmat loppuivat kesken taas kerran.. Popin uutuukset katsoin netistä, mutta ei tullut sieltä mitään tilattua. Tuon tuubihuivin ja pipon hankin lähes samoissa väreissä muistaakseni viime syksynä ja ovat ihanat <3

    Lastenhuoneenkapina

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tein gugguulta aikalailla samat tilaukset kuin sä. ;) esikoiselle tilasin vielä lisäks vaan mintut baggyt ja nyt oon perästä tilannut vielä beigen hupparin mintulla vetskarilla (näin niin ihania sovituskuvia et sekosin) ja mustat baggyt. Vielä mua kutkuttais kuopukselle beige jumpsuit mintulla vetskarilla... :D drop 2 vaan tulee kohta, niin järkevintä olis säästää rahat sinne. :)

      Poista

Kiitos kommentistasi ❤️