lauantai 7. helmikuuta 2015

Kuusamo, nyt kutsuu mua Kuusamo...

Me lähdettiin tänään illalla ajelemaan kohti Kuusamoa. Mennään Rukalle viettämään talvilomaa ja ajetaan omalla autolla nyt yötä vasten ja pojat ainakin toistaiseksi vielä koisii takapenkillä. Vähän kyllä jännittää, että miten tää menee, mutta luottavaisin mielin me painellaan täällä menemään ja jos menee touhu ihan överiksi yöllä, niin pysähdytään johonkin hotelliin nukkumaan. Hoo nukkui tuossa illalla ennen kuin lähdettiin ja ajaa nyt alkumatkan ja mä koitan saada nukutuksi tässä hanttimiehen paikalla ja ajan todennäköisesti sitten loppumatkan. Auto on aivan täyteen tupattu ja mä koko ajan mietin, että mitä mä unohdin? Toivottavasti en mitään.




Oli ihan hirmu vaikeaa oikeasti miettiä mitä kaikkea tarvitaan, kun en tosiaan halunnut lähteä raahaamaan kuitenkaan mitään turhaa. No, jos mä jotain tarpeellista unohdin, niin eiköhän sieltä saa sitten ostettua. äL odottaa ihan hirmuisesti, että pääsee isin kanssa moottorikelkkailemaan, sillä tästä on puhuttu hänelle viime viikot iltaisin kun ei ole malttanut mennä nukkumaan. Mennään ainakin kylpylään, angrybirds-landiin riekkumaan, ulkoilemaan ja nauttimaan maisemista, kelkkailemaan ja toivottavasti tää äippäkin pääsis laskettelemaan. Ajateltiin myös kokeilla mitä äL tykkää laskettelusta.

Instagramiin lupaan ainakin päivitellä meidän reissukuulumisia päivittäin, mutta saattaa olla, että blogi hiljenee nyt viikoksi, ellen saa inspistä joku ilta kirjoitella ja jakaa näitä tosi laadukkaita kännykkäkuvia, sillä läppäriä en saanut aikaiseksi pakattua mukaan.

Ihanaa viikonloppua! ❤️

Ps.Varmaan kuvista huomaattekin, että mun itsehillintä petti ja pahasti, enkä voinut olla tilaamatta pojille noita Gugguun uutuuksia. Siinä vaiheessa kun näin, että kaikkialta alkoi koot hiipua, niin mulla naksahti ja löysinkin jo itseni tekemästä tilausta. Auts!


2 kommenttia:

Kiitos kommentistasi ❤️