lauantai 13. joulukuuta 2014

Ebayhin haksahtanut...

Etsisin poikien huoneisiin sisustustarroja ja satuin huomaamaan, että ebayssä näitä on vaikka millä mitalla tarjolla ja hinnatkaan ei paljoa päätä huimannut. Huono puoli tilaamisen suhteen vaan oli se, että mulla ei ollut tiliä sinne luotuna, eikä mulla ollut hajuakaan miten tilaaminen tapahtuu. Mun pikkusiskolla sattui olemaan sinne tili ja pyysinkin jos hän voisi tilata ne mulle. Tilaamisen sijaan hän lupautuikin avittamaan mua tilin tekemisessä ja neuvoa miten koko homma pelittää. Noh, siitä lähtien sitä ollaan sitten oltu koukussa koko hommaan ja aina kun on ollut tarvetta jollekkin, oon tsekannut ensin löytyykö tuote ebaystä. Myös pukinkonttiin on nyt hamstrailtu jotakin ja osa onkin vielä tulematta. Täällä sitä jännitellään ehtiikö perille ennen aattoa. Hups!


Aika hyvin mulle on kaikki tähän mennessä perille asti tullut. Pitää vaan muistaa katsoa, että kyseistä tuotetta on tarpeeksi vielä jäljellä. Muutaman 'almost-gone'-tuotteen olen epähuomiossa tilannut ja niitä täällä odotellaankin edelleen. Jos ei pikkuhiljaa ala kuulua, biin pitää alkaa maksun takaisinperintähommiin. Tilaukseni ovat toistaiseksi keskittyneet kännykkätarvikkeisiin, lastenvaatteisiin ja -leluihin, myös muutama autonosa on pikkuveljelle tullut tilattua. Yks huono puoli koko ebayssä on hakusanat. Hirveän vaikea keksiä englanniksi hakusanoja jolla voisit löytää juuri tarvitsemasi tuotteen.



Latasin puhelimeeni ebayn mobiilisovelluksen ja se on kyllä sata kertaa helpompikäyttöinen kuin normaalit nettisivut. Huono puoli sovelluksessa taitaa olla se, että tilaaminen on vähän liiankin helppoa kun selailet vähän puhelimella ja muutamalla napinpainalluksella on tuote ostettu. Eniveis, suosittelen mobiilisovellusta ja kokonaisuudessaan ebaytä. Mä oon ainakin tehnyt sieltä vaikka mitä löytöjä ja ihan pilkkahinnoilla.

Käytättekö te ebaytä?



Ps. Jos teillä on antaa jotain hyviä vinkkejä ebaystä niin antakaahan kuulua.

2 kommenttia:

  1. En ole itseasiassa koskaan käyttänyt.. Siskoni on ja kehui kovin, että sieltä tekee hyviä löytöjä edullisesti :)

    VastaaPoista
  2. Joo mun täytyy sanoa, että ei kannata luoda tiliä sinne... ;D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi ❤️