tiistai 16. joulukuuta 2014

Salmiakkia ja sukkia...

...sellaiselta kuulostaa mun viime hetkien hankinnat lastenvaatekaappeihin. Mun päätä on siis taas sekoitettu, tällä kertaa salmiakkikuosilla. Im in love! Harmi vaan, että tällä hetkellä ainut merkki jolla tätä kyseistä kuosia sattuu olemaan tarjolla, on Nosh ja nekin on jo hamstrattu pukinkonttiin. Fb-kirppiksiä on siis taas koluttu mielin ja määrin etsien ja onhan mulle tuuri käynyt ja muutamat olenkin kotiuttanut. Nämä kyseiset sitä ihanaa hehkuttamaani Lindexin littlephantia, johon olen nyt yhtäkkiä myös haksahtanut.





Satuin myös huutelemaan itselleni muutama viikko takaperin ensimmäiset Polarn O Pyretin jarrusukat Niclakselle. Pidin sukkia monta päivää peräjälkeen ja olin aivan myyty. Ensimmäiset sukat jotka pysyy oikeasti kunnolla jalassa ihan koko päivän, eikä paljoa tarvitse päivän aikana korjailla. Niclas on tosi kova potkimaan jaloillaan ja kaikki sukat tähän asti ovat aina lähteneet moneen otteeseen päivän aikana pois jalasta. Niitä on oikeesti tosi ärsyttävää vekslata koko ajan ees taas. Harmittelinkin, että miksi en ole ostanut näitä aiemmin ja nää olis ollut jo Lucaksen vauva-aikana ihan parhaita. No mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan ja nyt meillä löytyy näitä kaapista melkeen joka lähtöön. Jos teiltä ei näitä vielä löydy, niin suosittelen hankkimaan ja testaamaan. Nää vaan pysyy ihan parhaiten jalassa ja meidän vilkkaalle taaperolle ihan parhaat joka ei tavis-sukilla oikeen pystyssä pysy kun meno on niin hurjaa.

Mitkä teillä on tämän hetken lemppareita?


6 kommenttia:

  1. Kiitos vinkistä, pitääkin mennä ostamaan noita sukkia! Meillä on varmaan kahdet sukat, jotka pysyy jalassa (taitaa olla Kappahlista). Hyviä jalassa pysyviä sukkia saa kyllä oikein etsimällä etsiä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin saa. Mä oon kyl ihan fiiliksissä ku löysin nää vihdoin. :D

      Poista
  2. Mun pitäis kans ostella salmiakkikuvioista kangasta, että saisi tehtyä jotain kivoja vaatteita :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vitsit kun ois itekkin niin kätevä käsistään et vois ite toteuttaa!!! :)

      Poista
  3. Meillä myös popin sukat käytössä :) Ne sellaiset ryömivällekin sopivat, joissa on jarru myös jalkapöydällä.
    Muuten sukkavinkkinä hehkutan sock ons-sukkajuttuja :D En tiedä mitkä ne virallisesti ovat, mutta sellaiset kankaanpalat, jotka tulevat tuohon kantapään kohdalle ja pitävät kaikki sukat jalassa. Meillä on ja toimii! Ihan ehdottomat. http://www.sockons.fi/ Ainakin ozbaby myy niitä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullakin on ne! Ja oon unohtanut ne kokonaan, hyvä kun muistutit, pitääkin alkaa kaivelemaan niitä jostain! :)

      Poista

Kiitos kommentistasi ❤️