keskiviikko 3. joulukuuta 2014

Joululahjahankinnat ja pari vinkkiä

Mä oon joka joulu tuskaillut näiden lahjojen kanssa. Niinkuin muistaakseni aiemmin oon jo maininnut, että tuskailen aina lahjan kuin lahjan kanssa. Mä en tajua miten on niin vaikeeta ostaa niitä lahjoja. Mulla siinä yleensä ehkä eniten tökkii se päätöksenteko. Mä oon niin huono tekemään mitään päätöksiä kun mietin aina, että entä jos löydänkin vielä jonkun kivemman jutun? Siihen ensimmäiseen vaihtoehtoon sitä kuitenkin yleensä aina tulee palattua. Tapani mukaan mä oon siis aina ollut matti myöhäsenä liikkeellä, mutta tällä kertaa mä ajattelin välttää sen turhan stressin ja hommata kaikki tarpeeksi ajoissa. Uskokaa tai älkää, mutta täällä alkaa siis olla muutamaa pikkujuttua vaille kaikki valmista. Jes!

Mulla kävi myös tänään aikamoinen tuuri, sillä voitin pukinkonttiin yhden paketin lisää. Olin instagramissa osallistunut yhteen kilpailuun, jossa arvottiin kuvan jakaneiden kesken kuvassa esiintyvä ihana potkuauto. Siis mä en koskaan voita yhtään mistään mitään. Jee, ihan mahtavaa. Pitäiskö sitä mennä laittamaan lotto viikonlopuksi vetämään? ;) Voitin siis jollyroom.fi sivuston instagram-sivuilta potkuauton, joka pääsee nyt pakettiin Niclaksen nimellä varustettuna, sillä Lucaksella on jo omansa. Nyt on sitten molemmilla pojilla omansa.


Tässä on kyl ollut lähipäivinä ihan hirveesti tarjolla kaikkia alennuksia mm. verkkokaupoissa ja kivasti vielä näin joulun alla lahjahankintoihin. Viime perjantaina oli monessa verkkokaupassa Black Friday ja nyt maanantaina Cyber Monday, jotka tarjosivat huimia alennuksia verkko-ostoista. Jos jostain syystä nämä meni teiltä ihan ohi, niin facebookissa on Lastenvaatetarjoukset.fi sivulla meneillään joulukalenteri, jossa päivittäin jaetaan eri yritysten upeita tarjouksia ja arvontoja. Kannattaa käydä tykkäämässä sivusta, jottette jää paitsi myös näistä upeista mahdollisuuksista.

Muistatteko vielä nämä blogissa vilahtaneet Kg Designin tuotteet?

 
Mulla olisi myös tarjota teille näin joulun alla ihanat lukijat alekoodia yhteistyössä KidSpotin ja Oy MaxPlay Ab:n kanssa. Saatte koodilla ÄITI -10% alennusta MaxPlayn tuotteista 3.-10.12.2014. Verkkokaupasta löytyy mm. nämä aiemmin blogissa vilahtaneet Kg Designin tuotteet säästölipas sekä pöytätabletti ja tuoteperheeseen kuuluvia muita ihanuuksia, kuten maljakkoja ja kynttilälyhtyjä. Sekä lisäksi Stokken TrippTrapp tuoliin sopivia Playtray tarjottimia, ruoan viileänä pitäviä eväsrasioita ja KeepJar tuttipulloja.

Mikäs tilanne teillä on lahjojen kanssa? Jos jotakin vielä uupuu, niin käykääpä kurkkaamassa nämä pari vinkkiä. Jospa saatais teidänkin pukinkontit valmiiksi aattoa varten.

2 kommenttia:

  1. Ihanan palkinnon olet voittanut! Mulla on blogissa tällä hetkellä myös samanlainen auto arvontapalkintona, joten kipin kapin osallistumaan jos haluat vaikka huikean lahjan voittaa jollekin :)

    Lahjoista - juuri klikkailin verkkokaupan kautta suurimman osan. Joten nyt vaan odottelemaan että saapuvat ja pääsen paketoimaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitti vinkistä, pitääkin käydä osallistumassa. :)

      Mä tilasin kans, myös ebaystä ja nyt jännittää että ehtivätkö tulemaan ennen jouluaattoa.. :D

      Poista

Kiitos kommentistasi ❤️