maanantai 7. heinäkuuta 2014

Juhlahumua

Eilen vietettiin mun pikkusiskon rippijuhlia. Millon siitä pikkutytöstä kasvoikaan noin kaunis nuori neiti? Ei pysty ymmärtämään. Vasta se oli tommonen pieni taapero kun mun oma esikoiseni nyt. :D niin se aika vaan menee.. Siksi pitäisikin osata nauttia joka hetkestä täysillä (varsinkin nyt omien lasten kanssa), sillä valitettavasti ajassa ei pääse taaksepäin.


Uskokaa tai älkää, mutta meidän 1v5kk poika istui kirkonpenkillä 1,5 tuntia niin nätisti, että yllätti jopa äidin. No okei, olihan mulla kirjoja, rusinoita ja herneenpalkoja pikkumiehelle mukana, mutta silti. Konfirmaation jälkeen Lucas antoi tädille kukkasen onnitteluiksi. ❤️



Äidin ja pojan juhlalook. ;) Mä oon aina ollut tosi surkea laittamaan hiuksia. Mun kärsivällisyys ei vaan kertakaikkiaan riitä kampausten tekemiseen. Nyt testasin kuitenkin yhtä netistä löytämääni kampausohjetta ja se oli kertakaikkiaan niin helppo ja nopea, että yllätyin. Ehkä pitääkin alkaa vaan enemmän etsiskeleen tälläsiä ohjeita, eikä yrittää omasta päästä väkertää mitään.
 
 

 
Lahjaksi mä ostin perinteisen yksinkertaisen papuketjun, ilman mitään erityisiä koristeita, sillä halusin pikkusiskolle antaa jonkun muiston isosiskolta. <3 Lahja oli erittäin mieluinen ja pääsikin heti rannetta koristamaan, jes kerrankin siis nappivalinta. Näille "teineille" kun on niin äärimmäisen vaikea aina ostaa mitään lahjoja.
 

 
Mun luotto-kakuntekijä Leipuri Diiva oli loihtinut taas niin mahtavan näköisen ja makuisen kakun että. Vaaleanpunainen hempeillä valkoisilla perhosilla ja sisällä suklaapohjat ja mansikkarahkaa, nam. Suosittelen lämpimästi kaikille näitä Leipuri Diivan mahtavia tuotoksia.
 
 
Mä räpsisin myös vähän valokuvaaja-amatöörinä kuvia pikkusiskosta mun Nikonin järkkärillä. Tässä yksi mun räpsimistä kuvista. En viitsi enempää näitä täällä julkaista kun jokin kuvista pääsee kiitoskorttia komistamaan, joten ei paljasteta ennen kuin on sen aika. ;)
 
Eilisistä koko päivän kestävistä "rankoista" juhlista huolimatta Juniori on sitkeästi masussa ja tänään rv 41+5. Niin siinä taitaa käydä, että käynnistykseen menee tämä mamma taasen.
 
Mukavaa alkanutta viikkoa! :)
 
<3 annieweliina
 
 
 


4 kommenttia:

  1. Ai sullakin on noin nuoria sisaruksia :)

    Minä ja puolisoni ollaan synnytty just 41+5, joten ajateltiin, että sinne se meidänkin esikoinen menee.. noh, toisin kävi, ja nythän nää muut sitten syntyykin viim. sektiolla pari viikkoa ennen laskettua-aikaa. Mut huh, ei oo kyllä kaukana enää teilläkään synnytys, eli vielä tsemppiä siihen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mä oon ite esikoinen ja meitä on 4 lasta. Seuraava on 26v, sit 18v ja tää nuorin 15v. 😊

      Kiitti tsempeistä! 😊

      Poista
    2. Meitä on kans viis, toisiks nuorin pääsi ripeille sunnuntaina :) kirjottelinkin omaan blogiin siitä

      Poista
    3. Ai teitäkin noin monta? :D täytyyki käydä kurkkaa sun postaus. :)

      Poista

Kiitos kommentistasi ❤️