tiistai 17. kesäkuuta 2014

Kipuja siellä, kipuja täällä...

Jostain raskauden puolivälistä asti mulla on oikea kankku tehnyt välillä tepposiaan ja varsinkin autoon meneminen on tehnyt kipeetä. Välillä siis vihlasee kankusta niin kovaa, että meinaa toinen jalka lähteä alta. Luulin, että se olis iskias joka vaivaa, mutta lääkäri oli sitä mieltä, että kipuilu on väärässä kohtaa verrattuna iskiakseen. Tää Lekuri totesi vaan, että raskaana kun alkaa paikat venymään ja paukkumaan ja vauva tekee tilaa lantioon, niin johtuis kuulemma siitä, että lihaskiinnikkeetkin venyy.


No jokatapauksessa tänään mulla on kipuillut toinen nilkka. Mielestäni en sitä oo mihinkään telonut ja ihmetytti miten astuminen jalalla vois tehä niin kipeetä. Oon kuitenkin koittanut kävellä sillä ihan normaalisti koko päivän mutta L kans iltapesuille mennessä alkoi nilkka kipuilla sen verran, että mun oli pakko alkaa varomaan sitä. Tää kipeä nilkka on siis myös tietysti oikea nilkka ja varominen aiheutti sitten sen, että kankkukin alko vetää itseään pois pelistä. Toisin sanottuna mulla siis on tällä hetkellä aika pitkälti toinen jalka pois pelistä kokonaan ja huominen päivä on siis erittäin mielenkiintoinen jos tää kipuilu jatkuu edelleen. Googlettelin aihetta vähän ja mietinkin, että voisko tää nyt olla jotain loppuraskauden nivelsärkyä? Jotenkin se kipu heijastaa tohon jalkapöytään nilkasta ja pyöritellessä nilkkaa tekee siis tosi ilkeetä.

Onko muilla ollut tällästä yhtäkkistä nivelsärkyä loppuraskaudessa?

Jatkuiko pitkään?

Kertokaa mulle pliis, et tää on ohimenevää ja huomenna herään ilman kipuja...

❤️annieweliina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi ❤️