maanantai 30. kesäkuuta 2014

Alennusmyyntibongari!

Oltiin tänään mun tädin ja hänen lastensa kanssa alennusmyyntejä koluamassa läheisessä kauppakeskuksessa. Mä bongasin taas vaikka ja mitä Lucakselle ja vielä suurin osa -70%, mitä löytöjä!! :D Kuvasin tänään kaikki Lucaksen päällä, vaikka pikkumies ei kyllä mun kanssa ollut asiasta ihan samaa mieltä. Oli ihan hippasen vaikeaa saada hänet pysymään paikoillaan, niin kuin osasta kuvia varmaan näkyykin. ;)

 


Neule 86cm -70% Lindex 5,98€ ja Farkut 86cm KappAhl 5,33€.

 
Shortsit 86cm -70% Lindex 5,98€.



Paita 86cm -70% Lindex 2,98€ ja Farkut 86cm KappAhl 5,33€.

 

Pusakka 86cm -70% Lindex 5,98€.


 

T-paita 86cm -70% Lindex 2,38€ ja Farkut 86cm KappAhl 5,33€.


Yöpuku 86cm -50% Lindex 7,48€.

Laskin, että normaalihintaisina nää vaatteet ois tullut maksamaan 146,55€ ja nyt alennusten jälkeen mä maksoin näistä vain 46,78€, eli melkein 100€ alea eli toisin sanoen halpaa kuin saippua. :) Juniorillekkin olis ollut vaikka ja mitä ihanaa tarjolla, mut mä en vaan kertakaikkiaan viitsi tuota vaatekaappia enää enempää tursuttaa. Mulla on pelkästään Lucaksen vanhoja vaatteita jo niin paljon ja niitäkin osaa käytetty vaan muutamaan otteeseen. Sitten ne mitä tuli äippäpakkauksesta, mitä ostanut Juniorille ja mitä saanut lahjaksi, joten voitte vaan kuvitella sen vaatemäärän. :D Aattelin, että katson sitten pikkuhiljaa vauvan syntyessä mitä multa oikeesti puuttuu vai puuttuuko mitään?! Lucaksella kun on tosi paljon jäänyt taas vaatetta pieneksi, niin ihan mahtavaa, että löytyi näin paljon kaikkea ja näin halvalla.

Mitäs tykkäätte meidän alelöydöistä? :)

<3annieweliina

4 kommenttia:

  1. Ihania! Tarvispa itekin käydä ostoksilla syksyä varten!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, mä tykkään kans! :) suosittelen käymään, saa niin halvalla nyt! Noi farkutkin kun sain kolmet yksien normihinnalla! :)

      Poista
  2. Hyviä löytöjä! Mulla on ongelmia löytää ihan normihintaisia kivoja vaatteita poitsulle. Tarvis varmaan keskittää shoppailut viikonloppuihin kun ollaan kotiseudulla, jos onnistaisi paremmin...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö ookki? :) mulla on joskus toi sama ongelma etten löydä mitään mikä miellyttäis silmää.. :D tsemppiä "etsintöihin"! :)

      Poista

Kiitos kommentistasi ❤️