tiistai 8. huhtikuuta 2014

Kuulumisia...

Anteeks heti alkuun mun hiljaiseloni. Tää hetkellinen yh:na olo vei musta kaikki mehut, joten en paljoa jaksanut postailla kun poitsu oli nukkumassa, vaan käytin sen omien akkujen lataukseen. ;) Tässä siis tulee nyt meidän viime päivien kuulumisia.




Perjantaina treffattiin mun työkaveri ja hänen pienen pieni 2kk ikäinen tyttärensä kauppakeskuksessa. Mulla oli taas operaatio Lucaksen välikausitakin metsästys, mutta uskokaa tai älkää, tää nirppanokka lähti taas kotiin tyhjin käsin. Liian vaativa, kö? :D Shoppailu Lucaksen kanssa ei olekaan ihan enää niin rentoa kun vielä muutama kuukausi sitten, sillä hän ei malttaisi pysyä hetkeäkään paikallaan ja katsella kun äiti shoppailee. Tästä syystä piti pojan antaa vähän leikkiäkkin välillä ja hän pääsikin ekaa kertaa karusellin kyytiin ja tykkäsi ihan hirmusti. Olisitte nähneet kun se lopulta pysähtyi, miten Lucas koitti saada itse masiinaan vauhtia. :D Lopulta pojulla tuli uni ja äiti päätti käyttää tilaisuuden hyväksi ja mentiinkin herkuttelemaan spice iceen pyörremyrskyllä ja höpöteltiin niitä näitä. sitä niinsanottua äitien laatuaikaa, tykkään!! :)


Lauantai aamulla käytiin testaamassa Elixian junior tunti. Itse jumpasta mulla ei oo julkaisukelposia kuvia, sillä tuo pieni mies ei pysynyt hetkeäkään paikallaan. Jumpassa oli ns. laululeikkiosuus ja temppurataosuus. Tuosta temppuradasta Lucas tykkäsi ihan hirveästi ja juoksi ees taas paikasta toiseen touhuamassa, mutta tuohon laululeikkiosuuteen oli hän vielä vähän liian pieni, eikä jaksanut keskittyä. Pitää siis odotella hetki, että Lucas vähän kasvaa ja mennä uudestaan. Tällä välin jatkamme vielä Elixia Baby jumppaa. :)



Eilen se kauan odotettu uusi äippäpakkaus vihdoin saapui, jee!! Ja sisältö oli niin ihana kuin kuvista olin katsellutkin, ellei jopa ihanampi. Toppahaalari yllätti positiivisesti, sillä kuvat eivät antaneet ymmärtää, että puvussa on runoja ympäriämpäri, se oli tosi hauska. 

Mitäs muut on mieltä tästä uudesta pakkauksesta?





Hoo palasi eilen myös Barcelonan reissustaan ja tietty tuliaisten kera. ❤️ Lucas sai aidon ferrarin t-paidan ja lippiksen , fc barcelonan lippiksen (mumma ja vaarihan toi hänelle thaimaasta barcan peliasun, niin Hoo oli nyt päättänyt täydentää asukokonaisuutta) sekä kylpytakin josta mulla nyt ei oo kuvaa, sillä laitoin sen heti pesuun kun halusin sen mahd.pian käyttöön. :) Se kylpytakki oli mun suosikki, sillä oon ettinyt Lucakselle sellaista tuloksetta. Simmosta meinaan olis kiva käyttää vauvauinnissa. Nyt Henkka kuitenkin ratkaisi tän pulman mun puolesta. :) "Juniori" sai myös Barcan bodyn ja mä sain uuden hajuveden, joka oli muuten ihan loistovalinta Hoolta, ihan mun tuoksuinen. :)


Loppuun vielä kuva kun äiti kävi vähän hemmottelemassa itseään ja otti pitkästä aikaa rakennekynnet. Im in love ja saattapi olla et näihin jää taas koukkuun. ;) monet on kyselleet, että mitenkäs se vaipanvaihto noilla oikeen onnistuu? mutta mä oon sitä mieltä, että kaikkeen tottuu. Nää on kaiken lisäks tosi lyhyet vaikka pitkiltä näyttävätkin ja oon jo tottunut elämään näiden kanssa ihan normaalisti. :)

Mites muut äipät, onkos teillä rakennekynsiä?

Ihanaa loppuviikkoa!! ❤️

-annieweliina





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi ❤️