lauantai 12. huhtikuuta 2014

Pääsiäisvitsojen tekoa ja vähän raksakuulumisiakin...

Tänään me väsättiinkin sitten Lucaksen kanssa (Lue äiti teki) pääsiäisvitsat huomista varten. :) olipa hauskaa pitkästä aikaa ja piti oikeen miettiä, että mites näitä nyt koristeltiinkaan. :D lähinnä se kreppipaperi mua mietitytti, et miten mä sitä joskus pikkutyttönä niihin oksiin laitoinkaan??!! No mut ihan hauskoja niistä tuli eniveis ja huomenna virpomaan iso- ja isoisovanhemmille. ❤️



Käytiin tänään myös raksalla urkkimassa miten laatoitusprojekti edistyy ja siis siellähän oli melkeen kaikki laatoitettu jo ja mä olin ihan supertyytyväinen meidän valintoihin ja lopputulokseen. Siellä kaupassa kun on niin hankala miettiä niistä yksittäisistä laatoista ja koittaa saada kunnon mielikuvaa, kun on aseteltu isolle alueelle, että miltä näyttää. Mut kyl mä sanon, että tehtiin nappivalinnat!!! :D


Lastenhuoneiden vieressä oleva pikkuvessa näyttää siis tältä.


Kylppäriä...


Kodinhoitohuoneen lattiaa..


Ja tässä meidän makkarin vieressä sijaitseva isompi vessa. Vähän vaikea kuvata, mut noiden tummien seinien vastakkaiset seinät ovat valkoista laattaa.

Miltäs teidän mielestä näyttää?? :)

Mulla alkaa kyl olla jo muurahaisia pöksyissä muuton suhteen ja oonkin ollut aika luottavaisin mielin, että päästäisiinköhän me jo toukokuun lopussa muuttamaan?! :) se olis kyl ihan mahtavaa, niin saatais ennen "Juniorin" syntymää hoidettua muutto alta pois. No mutta ei muuta kun peukut pystyyn siis..

-annieweliina





2 kommenttia:

  1. Näyttää hienolta noi laatat. Ite kanssa haaveilen jos ikinä pääsen muuttamaan omaan kotiin/taloon niin tommosesta harmaasta värimaailmasta :)

    VastaaPoista
  2. Kiitti! Mä kans jotenkin tykästynyt tuohon harmaaseen ja halusinkin sit pysyä siinä harmaa-musta-valkoinen värimaailmassa ihan kaikissa jutuissa koko talon osalta! :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi ❤️