perjantai 25. huhtikuuta 2014

Lastenhuoneiden sisustushaaveita

Tällä viikolla mun piti päättää talon seinämateriaalit. Poikien huoneiden värimaailmasta oli jonkinnäköinen mielikuva, mutta silti maalisävyjen valinta olikin yllättävän hankalaa. Lucaksen huoneeseen olin ajatellut turkoosi-mustaa ja "Juniorin" huoneeseen vihreä-valkoista värimaailmaa. Lucaksella siis on jo mustia kalusteita ja pikkuiselle olisi tarkoitus ostaa valkoiset.




Näistä kuvista mä oon saanut mun inspiraationi. Nää kuvat on siis lainattu googlesta ja poistan kuvat blogistani heti, jos kuvienottajat niin kokee. Halusin näillä vaan tuoda hieman näkökulmaani esille. :)

Lucaksen huoneeseen tulee siis yksi päätyseinä turkoosilla ja "Juniorin" huoneeseen taas limenvihreällä. Tunnin mietiskelyjen jälkeen sain kun sainkin sävyt valittua. Vinkkinä muillekkin maalisävyjen etsijöille; kannattaa ensin katsoa ns.väriviuhkasta sävyjä ja sen jälkeen kansiosta niitä parhaimpia sävyjä A5 kokoisilta lappusilta. Isommalla alalla sävyn näkeminen helpotti musta tuota sävynvalintaprojektia huomattavasti. Nää värilliset seinät oonkin sitte päättänyt koristaa sisustustarroilla, Lucakselle tietysti mitäs muutakaan kuin pöllöä ja "Juniorin" huoneeseen varmaan jotain viidakkohenkistä; apinaa yms. :)

Sisustusmaailmasta sen verran, että Ikea kun on tuossa aivan vieressä, niin se varmasti tulee olemaan mun kaveri siinä vaiheessa kun aletaan muuttoa tekemään ja pääsen poikien huoneita sisustamaan. Olenkin siis jonkinnäköistä ostoslistaa jo pojille valmistellutkin. ;)



Tämmösiä siis mielessä täällä tällä kertaa.

Mitäs ootte mieltä mun ideoista/haaveista? :)

-annieweliina

2 kommenttia:

  1. Hienolta näyttää. Meillä esikoisen huoneessa on aika paljon tuota viidakko henkeä, ja löytyy myös limenvihreä seinä.. Multa löytyy postaus tästä huoneesta, jos tahdot kurkata.. :)

    ( http://oliivinelamaa.blogspot.fi/2014/02/kurkistus-kotiimme-part-5-tervetuloa.html )

    Kiva blogi sulla! Taidan jäädä seurailemaan, harmi kun sulla ei oo tota bloggerin liity lukijaksi? tai en ainakaan löytänyt :/

    Aika samoilla muuten mennään kuin te. Meidän esikoinen syntynyt 04/13 ja nyt toinen tulossa 07/14 :D

    oliivinelamaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti ja tervetuloa seurailemaan meidän menoa! :) Nyt pitäisi olla tuo liity sivustoon linkki.

      Mä taidankin käydä kurkkaamassa tuota teidän esikoisen huonetta hiukan, kiitti vinkistä. :) Ja ohhoh, onpas meillä melko samanlainen tilanne, luulenpa et mäkin jään seurailemaan teidän menoa. :)

      Poista

Kiitos kommentistasi ❤️