keskiviikko 2. huhtikuuta 2014

Rv 28+0

Poks poks!! Tänään paukahti 29 raskausviikko käyntiin. ❤️ Edelleen työpäivinä hiukan supistelee, mutta tänään oli taas hiukan parempi päivä. Onneks on taas loppuviikko vapaata niin saa vain chillailla Lucaksen kanssa. H lähtee huomenna viideksi päiväksi Barcelonaan, eli tarkoittaa sitä, että mä oon yh:na nuo päivät. Täytyy keksiä jotain kivaa yhteistä tekemistä poitsun kanssa viikonlopuksi, kun meillä ei oo ees vauvauintia täl viikolla ku uimahallissa on uintikisat. Äiti-poika laatuaikaa siis tiedossa! ❤️

"Juniori" on taas myllännyt yksiössään sitä rataa, ettei äidin oo kyl tarvinnut kahta kertaa miettiä onko siel yksiössä tosiaan joku minimies asumassa. :D eilen illalla mulla oli käsi masun päällä sängyssä nukkumaan mentäessä ja pikkumuru tais antaa läpyjä sieltä mulle, sillä sellasta tökkimistä tuntu suoraan käden alla.




Räpsittiin mun pikkusiskon kanssa tänään vähän masukuvia musta raskausviikon vaihtumisen kunniaksi. Oon kyl harkinnut, että menisin ihan ammattivalokuvaajalle ottamaan kuvia, mut se on jäänyt vielä ajatuksen puolelle. Lucaksen odotusaikana mun hyvä ystävä otti musta masukuvia järkkärillään ja mietinkin, että pitäiskö mun kuitenkin pyytää häntä taas. En vaan välttämättä haluis vaivata häntä, sillä hän tekee aika paljon töitä tällä hetkellä.


Rv 33, siellä se äidin pieni Lucas kölli. ❤️ Ja siis what? Onks mulla nyt jo rv 28 isompi masu kun Lucaksesta tolloin? Mitä ootte mieltä? Isolta tää masu kyl kieltämättä tuntuukin jo! :D

No, on mulla tässä siis pari viikkoa aikaa miettiä ottaakko ammattikuvaaja vai ei, jos siis haluan kuvat samalta raskausviikolta.

Oletteko te ottaneet masukuvia valokuvaajalla?

-annieweliina

6 kommenttia:

  1. Mullakin oli Onnista isompi masu kun Eikasta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii, eiköhän se sitä oo kun yks on sinne jo tilan tehnyt ni kasvaa hurjemmin! 😊

      Poista
  2. Ainakin muu kroppa näyttää hoikemmalta kuin mitä Lucaksen aikana oli! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :) ja joo, olihan sitä elopainoa Lucaksesta tässä vaiheessa semmoset reilu 8 kiloa enempi... Et vähemmästäkin! :D

      Poista

Kiitos kommentistasi ❤️