tiistai 16. syyskuuta 2014

Leluja omasta lapsuudesta

Muistatteko te näitä?



Kirppupeli

Kirput piti saada hyppäämään tuohon pikku kippoonsa. Näitä oli joka toisella kaverilla ja voi että miten hauska peli tää olikaan.




Kokoset

Näitä pystyi joko kiinnittämään toisiinsa tai kokoamaan päällekkäin. Rakentamaan siis oman näköisen hökötyksensä.





Brion Muovinen Lelujuna

Muistan miten hauska näitä oli irroitella toisistaan ja tehdä aina erinäköinen juna vaunuja siirtelemällä ja tsukutella etiäppäin.



Helmitaulu

Nää mun kuvaamat lelut on kaikki mun tädin vanhoja, joka on musta 2 vuotta vanhempi. Leikittiin aina koulua, mun täti oli aina opettaja ja mä oppilas ja helmitaulu oli tietysti aina menossa mukana. Tästä hyvästä mä opin jo ennen esikoulua lukemaan, laskemaan ja kirjoittamaan. Kiitos siitä kuuluu siis mun tädille Marialle! Pus! ❤️

Oltiin Sunnuntaina käymässä mun mamman ja pappan luona ja Lucas leikki näillä. Tuli vaan niin ihania muistoja mieleen, että oli pakko kuvata nää kaikki ja kysellä teiltäkin, että muistatteko näitä 80-luvun leluja? Onko jollain ollut jotain näistä leluista ja onko vielä tallella? Mun mamma ei heitä koskaan mitään pois ja tässä tapauksessa se on vaan hyvä juttu. Kuinkahan arvokkaita nää vanhat lelut mahtaa tällä hetkellä olla?! Tunnearvo näissä kuitenkin tärkein on. ❤️

❤️annieweliina

8 kommenttia:

  1. <3 Voi ihana Anni sua, mä en ees muistanut et olisin sulle oppia päähän jo pienestä pitäen takonut... :D -M

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii. Mä muistan. ❤️ muistan myös ne meidän tenavatähti-kisat.. ;)

      Poista
  2. Ihania!!!! tuli loistavat fläsärit jonnekkin kauas =D

    VastaaPoista
  3. Nämä vanhat lelut on aina kivoja :) Mun lapset leikkii mun vanhoilla poneilla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On kyl ihanaa jos on tallessa omia vanhoja leluja ja omat lapset saa niillä leikkiä. :)

      Poista
  4. Tuttuja kaikki. :)
    Vanhat lelut on niin kivoja ja on ihanaa nähdä omien lasten leikkivän omilla vanhoilla leluilla. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on. ❤️ pitääkin mennä porukoiden vintille kaivamaan omia versioita näistä... :)

      Poista

Kiitos kommentistasi ❤️