lauantai 13. syyskuuta 2014

Talvi saa tulla

Mä hankkisin pojille talvihaalarit, joten pojat odottaa jo lumisateita saapuvaksi. Tykästyin meidän Lucaksen Molon välikausihaalariin, joten päädyttiin tänä talvena testaamaan myös Molo kidsin talvihaalaria. Olin haaveillut keltaisesta haalarista molemmille pojille ja kun Molo Kids julkaisi tämän vuoden talvikuosit, mä jouduin pettymään. Ei keltaista tänä vuonna. Kääk! Haalari oli mulle ihan must have kamaa ja toisin sanottuna mulle iski ihan järkyttävä paniikki, PAKKO SAADA. Aloin heti metsästää kaikilta kirppiksiltä uusia tai vähänkäytettyjä haalareita pojille. Niclakselle mä löysin melko äkkiä todella hyväkuntoisen ja vielä todella edullisesti, mutta Lucaksen kokoiset meni jatkuvasti mun nokan edestä. Toivo meinas loppua, mutta viimein joku vastasi mun ostetaan-ilmoitukseen ja mä sain ne, molemmille, Jes! <3 aivan uudenveroiset haalarit ja Lucakselle vielä settinä hatun kera.

 






Mä oon niin rakastunut näihin, joten saas nähdä pystyykö näistä edes luopumaan koskaan, vaikka pieniksi jäisivätkin. :D ihanan raikkaat keltaiset, eikä ainakaan meidän vilkas taapero eksy mun silmistäni tuossa värissä. ;)

Viime vuonna meillä oli Ticket to heavenin haalari Lucaksella ja se oli ainakin tosi lämmin ja kestävä. Nyt nähtäväksi jääkin sitten millainen tää Molon haalari on talvikäytössä. Toivottavasti yhtä hyvä kun välikausihaalarikin. Haussa mulla olis vielä jotkut kivat keltaisen värin kanssa yhteensopivat hanskat talveksi. Niclakselle myös lisäksi jotkut yhteensopivat töppöset. On tässä onneksi viel hetki aikaa metsästellä



Mitäs tykkäätte poitsujen talvihaalareista?

Onkos muilla jo varauduttu talveen ja talvikamppeet hankittuna? Mihin merkkiin teillä luotetaan?

❤️annieweliina

14 kommenttia:

  1. Ihanat haalarit! Meillä on haalarin hankinta edessä, kiva kun kerroit hieman kokemuksia. On kyllä ärsyttävää kun tuntuu kaupoissa olevan hirmuisesti tummia haalareita.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Mä oon kyl tykästynyt tuohon Molon värimaailmaan kun mä tykkään väreistä ja musta Lucakselle ainakin sopii hyvin punainen, keltainen jne. Niclaksella en ihan kaikkia räikeitä värejä osaa käyttää, ainakaan vielä. :)

      Poista
  2. Ihanat! Mä olin varma et ostan kans tämän haalarin meidän Andelle mutta tulin lopulta kuitenkin toisiin ajatuksiin ja hankin kirkkaan vihreän legotecin ja 2 haalariksi turkoosin Reiman. :) mutta on nuo kyllä ihanat!! <3 Neidille meillä odottaa kapphalin v-punainen haalari pienillä tähti koristella. Siitä haaveilin jo viime talvena ja ajattelin että jos olis tyttö tulossa niin ostaisin sellaisen. No tyttöhän tuli ja pakko oli nyt metsästää kyseinen haalari. Onneksi tori.fi:stä lopulta löytyi ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) kiva et säkin löysit lempparis. Mä ostin Lucakselle myös kakkostalvihaalarin käytettynä, vähän enemmän käytetyn Molon Rainbow kuosilla. :)

      Poista
  3. Meillä luotetaan nyt Ticketiin. Kaksi Molon talvihaalaria ollut, eka oli laadukas ja menee nyr kuopuksellakin, mutta viime talven esikoisen lila ei kyllä vakuuttanut täysin. Heijastimet tosi rumasti kuluneet, polvien saumat "rispas" lähes heti ja kangas paljon kuluneempi kun vanhemmassa haalarissa. Toivotaan, että tuo lila oli vaan jotain huonoa laatua. Itse haalarin malli on musta hyvä ja kivan yksinkertaisia nuo ovat ulkonäöltään :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi eikä. Toivottavasti se lila oli vaan joku maanantaikappale. Kivannäkösiä nää kyl on, toivottavasti vaan kestää myös käytössä. :)

      Poista
  4. Nuo keltaiset haalarit on niin ihanat. :)
    Meillä oli viimevuonna "en muista merkkiä" haalarit (tilasinkohan ne ellokselta ja oli kyllä tosi hyvät), ja katsotaan meneekö vielä alkutalven. :) Mutta yleensä meillä on ollut paljon Reiman vaatteita. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mäkin mietin, että oisko mun Lucakselle pitänyt ostaa 92cm joten ois mennyt viel ens talvena. Mut se oli niin jätti, et ois varmaan menny haalarin hyöty ku ois niin ison nyt ostanu. Viime vuotinen haalari ei enää mennykkään.. :/

      Poista
  5. Ihanat haalarit! Tuo sub yellow on minunkin suosikki värini, mutta tilasin pojalle keväälle alesta haalarin ja keltaiset oli jo loppuneet. Joten meillä on sellainen kirkkaan vihreä andean toucan, kiva sekin. Saa tosiaan nähdä millainen on sitten käytössä, Ticketin haalarit näyttävät jotenkin kauhean leveille, enkä siksi halunnut sellaista hoikalle pojalle. Kirjoittelepa sitten millaiset ovat, kunhan kylmyys saapuu! :) Toivottavasti olisi enemmän lunta kuin viime talvena.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) ihana tuo kirkkaanvihreäkin. Ainakin pihlajanmarjoista päätellen, pitäis tulla paljon lunta. Toivottavasti pitää vanhan kansan tiedot paikkaansa. :) mä kyl kerron kokemukset heti ku lumi saapuu. :D

      Poista
  6. Meillä on tulossa kolmas talvi, jolloin on Molon haalari :) Eikä taida jatkossa muita tullakaan, ellei jotakin ihmettä tapahdu. Nyt täksi talveksi esikoiselle se uuden malliston kaakaonruskea ja nuoremmalle ostin käytettynä tummanruskean. Pahoin pelkään vain, että mahtaako 74cm mennä koko talvea, kun nyt jo on käytössä 68/74 vaatteet - ei mikään pieni poika tämä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä ostin Niclakselle 68cm puvun ja nyt jännään et menikö metsään ja olisko pitänyt sittenki ottaa 74cm. :/

      Poista
  7. Oi että ihanat!! :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi ❤️