maanantai 10. marraskuuta 2014

ISI ❤️

Tavoista poiketen, tänään ei olekkaan luvassa IpanaPöperöitä, vaan se siirtyy huomiselle, koska en malta siirtää meidän isänpäivän kuulumisia yhtään pidemmälle. Jotain mä voisin tässä löpistä, mutta kuvat kertokoon kuitenkin enemmän kuin sanat. Me herätettiin aamulla isi lahjapakettien kera. Pojat antoi meidän askartelemat kortit isille pakettien kera. Koska tänä vuonna me kutsuttiin molempien meidän vanhempien isät meille brunssille, ei isi saanut aamupalaa sänkyyn, vaan mä aloin kiireellä kasaamaan brunssitarpeita, joka olis sitten myös meidän aamupala.






Leivoin Iseille lauantaina illalla vielä kakun. Käytin toista kertaa elämässäni sokerimassaa ja taas minä hölmö menin kaulimaan sen liian ohkaseksi. Kolmas kerta toden sanoo, vai? Eikä ne koristeetkaan nyt ihan mallikelpoisia ollut, mut esittää se ainakin sitä mitä pitikin. Eiks se niin mee, että harjotus tekee mestarin? Brunssiherkkuja jäi vaikka ja kuinka, sillä mä en taas osannut yhtään arvioida ja tapani mukaan taas liioittelin. Koskakohan sitä oppii arvioimaan oikein? Never?!


 

Ostettiin IsiHoolle poikien kanssa lahjaksi mm. tämä Jack and Jonesin hauska Daddy-paita. Sunnuntaina poikien nukkuessa päikkäreitä mä selasin lueskelemiani blogeja ja mua huvitti miten melkeen jokasessa vilahti tää paita jonkinnäköisenä. Näitähän oli siis erivärisiä ja myös Faija -tekstillä. Mm. blogissa Lindo Nora vilahti juurikin tämä samainen paita, käykäähän kurkkaamassa, kiva blogi, jossa temmeltää meidän Niclaksen kanssa samaa ikäluokkaa oleva poitsu.






 

Poikien päikkäreiden jälkeen iltapäivällä me käytiin vielä onnittelemassa kaikki isoisoisät. Joka paikassa saatiin sekä suolaista, että makeaa mahan täydeltä ja illalla olo oli ähhhhhhky. Oltiin kotona vasta yhdeksän jälkeen väsyneinä, mutta onnellisina, sillä päivä oli mitä onnistunein. IsiHoon elämänsä toinen isänpäivä ja ensimmäinen isänpäivä kahden lapsen isänä.

Mä oon aina ollut ihan isin tyttö. En ehkä enää vanhempana niin paljon kuin pikkutyttönä, mutta eniveis. Vaikka molemmat vanhemmat on mulle ihan yhtä rakkaita, isille mä oon aina ehkä normitavoista poiketen kertonut kaiken, jakanut ilot ja surut. Mun kaks vuotta nuorempi sisko taas on aina ollut ihan äidintyttö. Mua jännittää nyt jo miten meidän lasten kanssa menee. Kummasta tulee äidinpoika ja kummasta isinpoika, vai tuleeko molemmista äidinpoikia tai isinpoikia?


 

Loppuun vielä vähän isänpäivän Outfitiä. Kerrankin jätin hiukset auki ja kiharsin, sillä kotona arkena ne on aina kiinni. Jalassa mulla on henkkamaukan ihanat legginssit, joita mulla on varmaan kolmet, erilaiset kylläkin, sillä oon ihan lovena näihin. Musta on tullut sen verran mukavuudenhaluinen, että epämukavia farkkuja mä enää harvoin vedän jalkaani.

Sellainen isänpäivä meillä, toivottavasti teidän isänpäivänne oli yhtä onnistunut kuin meidänkin.
Mulla ja pojilla on maailman parhaat isit!


2 kommenttia:

  1. Herkulliset tarjoilut!
    Meillä reissattiin isänpäivänä useammassa paikassa.maanantaina onniteltiin vielä isopappaa kyläilyn yhteydessä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos oli kyl tosi heekkiksiä!! :) aika reissaamista oli meidänkin iltapäivä. 3 paikkaa 50km:n säteellä kierrettiin...

      Poista

Kiitos kommentistasi ❤️