tiistai 18. marraskuuta 2014

Uus ulkoasu ja Seuraa Meitä

Mä oon taistellut viimisen kuukauden mun blogin ulkoasun kanssa. Tein ite amatöörinä erilaisia bannereita ja mikään ei vaan miellyttänyt. Jonkun bannerin vaihdoin jopa tänne asti, joka vaikutti olevan 'ihan jees'.

Bannereissa pyöri vallan vain poikien kuvat, mutta musta se ei vaan sopinut jotenkaan blogin nimeen, vaan banneriin oli saatava äiti itse ja poikien kuvat tulisi esittelyyn blogin sivulle. Mun luottokuvaaja Jatta kävikin sitten räpsimässä vähän kuvia ja ihana Karoliina Kardeland -blogista lupautui tekemään mulle uuden bannerin. Karoliina ei ollut kuvan rajauksiin täysin tyytyväinen, mutta mä ite olin ja en halunnut hänen tuhlaavan aikaansa enää yhtään enempää turhaan muhun. Ja muutenkin, musta tuo banneri oli ihan hyvä just noin. Kiitos vielä Karoliina! ❤️

Tein itse uudet yhtenäiset instagram, bloglovin, blogilista ja facebook -napit. Joku tässä ulkoasussa nyt kuitenkin vielä häiritsee. Ehkä jotain pientä hienosäätöä olis vielä vailla. Mitä ootte mieltä?

Seuraa Meitä

Meitä voitte siis seurata myös instagramissa, bloglovinissa, blogilistalla ja facebookissa. Sivupalkista löydätte napit joita klikkaamalla pääsette seurailemaan muuallakin. Instagramiin ainakin latailen aika usein paaaljon kuvia.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi ❤️