keskiviikko 5. marraskuuta 2014

Last Weekend Favourites 2

Viikonloppu taas oli ja meni. Lauantaina aamusta IsiHoo lähti crossaamaan ja mentiin poikien kanssa katsomaan sitä hurjaa menoa. IsiHoo oli luvannut Lucakselle perjantaina illalla, että poitsu pääsee crossipyörän kyytiin ja L oli heti lähdössä ja veti saappaita jalkaansa ja huuteli NönNönNööööön. Voi sitä pienen miehen ilmettä kun pääsi kyytiin istumaan, hymyili kuin naantalin aurinko ja juttua riitti loppupäiväksi tästä hetkestä. Illalla suunnattiin mun tädin syntymäpäiville herkuttelemaan kaikkea ihanaa suolaista ja makeaa, glögiä ja juustoja, NAM! Kakku oli ihan yhtä herkullinen miltä näyttikin, vesi kielellä katsoin ja myös söin sitä.


 






Mä haluan viikonloppuisin aina jonain aamuna tehdä meille täydellisen aamupalaan ja tänä viikonloppuna se osui sunnuntai aamulle. Croisantteja, pekonia, munia, kahvia ja kaikkea muuta ihanaa herkkua. Hoo on aina naureskellut näille mun viikonloppu överi-aamiaisille, että onko sun ihan pakko oikeasti tyhjentää koko jääkaappi tähän saarekkeen päälle?! On! Näyttää sille silti aina maistuvan vaikka mulle kiusaa tekeekin. ;)


Mun Mamma laittoi mulle tekstaria sunnuntaina aamupäivällä, että sopeisko tulla käymään kun eivät päässeet meidän tupareihin / Lucaksen nimppareille sillon muutama viikko takaperin. Aloinkin sitten väsäilemään muutamaa pizzaa siinä, että mulla on jotakin tarjottavaa. Kaivoin mä kyllä pakkasesta vähän makeaakin jälkiruuaksi. Mamma toi mulle aivan ihanat kaksi maljakkoa, uniikit ihanat design-maljakot, mistä lie ostanut nämä ihanuudet, mutta mä rakastuin ensi silmäyksellä. Lisäksi sain aivan upean kynttilän, jossa hohkasi keskellä enkeli kun sen laittoi palamaan. Yks juttu vaan jäi harmittamaan, sillä mä hajotin sen toisen maljakon heti. :( Olin laittamassa kukkaa siihen ja yksi varsi ei osunutkaan siitä pikkuruisesta lävestä sinne maljakkoon, nostin kukkaa takas ylöspäin ja se pieni maljaosa sen rungon sisältä tulikin mukana ja tippui kuitenkin pois ja suoraan meidän kivitasolle präts! Voin kertoa, että mua harmitti ja ihan toden teolla. Toinen tuo mulle ihanat lahjat ja mä mämmikoura menen ja hajoitan sen toisen heti. Keksittiin sitten laittaa sinne pohjalle pilttipurkki, joten ei vedet valu pöydälle. Pakko kuitenkin koittaa metsästää jostakin sellaista uutta maljaosaa joka on vähän niinkuin ns. koeputki, luulisi sellaisen nyt jostakin löytyvän.





 Pojat kävivät kylvyssä illalla ja katottiin lasten leffaa Netflixistä ja herkuteltiin omppupaloilla. IsiHoo teki meille aikuisille vielä vähän tuhtia iltapalaa. Paistoi Pulled Porkin ja tehtiin siitä hamppareita ja herkuteltiin kun oltiin saatu lapset nukkumaan. Vitsit et oli hyvää. Mä söin raskausaikana ekan kerran Pulled Porkia ja mulle tuli siitä tosi huono olo. Erehdyin sitten vielä toisen kerran tilaamaan samantyyppisen annoksen eri ravintolassa ja taas mua ällötti. Mulla oli siis ihan jäätävät ennakkoluulot näiden kokemusten jälkeen tästä mut ilmeisesti se oli vaan joku raskausaikainen ällötys, sillä nyt se oli kyllä ihan älyhyvää. Tai sit se olikin vaan se salaisuus siinä omatekoisessa.






Hui, nyt kuvia katsellessa, näyttääpäs meidän viikonloppu herkkupitoiselta. No, kait sitä sitten välillä saa kun vaan muistaa viikonlopun jäljiltä aina maanantaina laittaa itsensä taas ruotuun.
Ihanaa loppuviikkoa kaikille ja toivottavasti saadaan niitä luvattuja lumisateita, mä niin odotan!


4 kommenttia:

  1. Överiaamiaiset kuulostaa ja näyttää hyvältä. :D

    VastaaPoista
  2. Wautsi mitä herkkuja. :) itekkin oon hurahtanu nyt leipomiseen, enkä malta odottaa paria viikkoa että pääsee laittamaan överi 5v synttärit :D itse kuitenkin pidättäydyn visusti maitorahkassa ja mehukeitossa. :)

    *Sanna
    Http://rautamimmit.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oo, mä rakastan juhlien järjestämistä. Kohta oliskin 1v bailut edessä. Pääsee taas leipomaan kaikkia herkkuja. :)

      Poista

Kiitos kommentistasi ❤️