torstai 20. marraskuuta 2014

Uudet ihanuudet lastenhuoneisiin

Törmäsin taannoin facebookissa sellaiseen sivustoon kuin Minä Ite - sisustuskuvat ja niitä kuvia katsellessa mä olin aivan myyty. I-H-A-N-I-A! Erityisesti mä ihastuin syntymätauluihin, siis aivan mahtava idea lapsen syntymätiedoista kuvan kera. Mulla itsellä on sellainen ommeltu/kirjailtu syntymätaulu, jonka mun äidin täti on mulle reilu parikymmentä vuotta sitten tehnyt. Nyt mun oli siis aivan pakko saada nykyaikaiset syntymätaulut meidän pojille. Sain idean, että haluan niihin minusta otetut masukuvat ja pojista otetut kuvat sairaalassa ensimmäisinä päivinä sekä mittojen ja syntymäaikojen lisäksi tekstin; "Kaunis pieni ihminen, sä olet ainutlaatuinen. Mitä vastaan tuleekaan, toista sua ei milloinkaan." Taulut kotiutui tällä viikolla ja ne oli vielä ihanemmat kun olin päässäni kuvitellutkaan. Lucaksen taulu pääsi heti hänen seinälle ihailtavaksi, mutta koska Niclaksen huone on vielä vaiheessa, pääsi taulu toistaiseksi ihailtavaksi hänen huoneensa ikkunalaudan reunalle.




Näissä sisustuskuvissa on kyllä minusta hinta-laatusuhde kohdillaan (nämä mun tilaamat maksoi kehyksineen 15€/kpl) ja mikä kivointa, voit itse antaa ideoitasi, jotka toteutetaan ammattitaidolla. Nää on mun mielestä myös ihan mahtava lahjaidea, syntymätaulu vaikkapa ristiäislahjaksi tai babyshowereihin jokin ihana tekstillä ja kuvalla varustettu sisustuskuva tulevan vauvan huoneeseen. Mulla jäi vielä muutama idea muhimaan ja teen varmasti uuden tilauksen ja melko pian. TYKKÄÄN, TYKKÄÄN, TYKKÄÄN (jos ei käynyt vielä selväksi)! Käykääpä ihmeessä kurkkaamassa nuo Minä Ite - sisustuskuvien sivut facebookissa, ehkäpä sieltä löytyisi teillekin jokin ihana sisustuskuvaidea?

Mitä tykkäätte näistä meidän tauluista? Mä oon näistä ihan fiiliksissä! <3


8 kommenttia:

  1. Ihana idea tuo taulu juttu. Kiitos ideasta :) Tuli fiilis että on pakko saada esikoiselle tuollainen kun nyt ensin saapuu maailmaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On kyllä aivan mahtava. Tilaat ihmeessä pikkuisellesi kun saapui maailmaan, on nää niin ihania! ❤️ Tsemppiä loppuodotukseen!! :)

      Poista
  2. Ompas ihanat taulut. :)
    Olen tuolla facebookissa käynyt noita ihastelemassa, mutta toistaiseksi jäänyt vielä tilaamatta..

    VastaaPoista
  3. saako näistä tilauksen yhteydessä kuitin?

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi ❤️