lauantai 2. elokuuta 2014

Hiuskriisi!!!

Apua! Mä poden aivan hirveetä tukkakriisiä. Ärsyttää nää pitkät kun ne tulee aina heitettyä vaan kiinni. Sitte kun mä oon vielä niin huono tekeen mitään erikoisia kampauksia; lettejä yms. niin ne on aina ihan tylsällä nutturalla tai perusponnarilla. Alla yks kuva mun säälittävistä lettiyrityksistä. Ranskanletti joka kiertää takaata toiselle sivulle. :D


Haha. Säälittävä yritys, eikö? Mites sitten liukuvärjäyksen laita? In vai Out? Alkaako se olla jo menneen talven lumia? Viime kampaajakäynnillä ei värjätty muuta kuin tyvi, koska en ollut vielä varma mitä vaalealle osalle teen ja nyt raja alkaa olla jo melko alhaalla. Eilisellä kauppareissulla meinasin jo ostaa pari tuhkanmustaa väripurkkia ja huitasta päähän kun tää tukkakriisi alkaa jo olemaan jokapäivänen ongelma. Päätin kuitenkin vielä toistaseks jättää purkit kauppaan siksi aikaa et oon ajatellut tän asian loppuun asti järjellä, ettei tuu hätiköityjä päätöksiä vaihteeks. ;)


Tänään mä sitten jätin pitkästä aikaa hiukset auki. Testataan nyt sitten kuinka tiellä ne on koko ajan lasten kanssa, vai meneekö ne hyvin menossa mukana. Jotenkin en kuitenkaan raaskisi näitä lyhyeksikään leikata, sillä onhan niitä vaivalla kasvatettu tähän mittaan.


Todays Outfit, Hiukset auki

mä ostin vähän uusia vaatteita pitkästä aikaa ja pakko hehkuttaa vähän sitäkin. Raskauden aikana kun ei oikeen mikään mennyt päälle niin arvatkaa vaan miltä shoppailu tuntui. ;) Sorruin sitten muutamiin haaremihousuihin ja im in love. Niin mukavat päällä ja enpä olis ikinä uskonut pantterikuosisia housuja itseni päällä nähtävän mut niin sitä vaan joskus yllättää itsensäkin. Mä oon yleensä aika tylsä ja melko arka vaatteiden suhteen, mutta nyt päätin vähän räväyttää. :D mitäs pidätte mun päivän asusta?

Mutta, mutta palataan siihen hiuskriisiin. Mitä mä teen?

Värjäänkö hiukset kokonaan tummaksi ja jätän pitkäksi? 

Vai jätänkö liukuvärjäyksen ja pätkäsen vähän pituutta pois?

Vinkkejä helppoihin ja nopeisiin arkikampauksiin?

❤️annieweliina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi ❤️