perjantai 15. elokuuta 2014

Miikkarit AW14

Lastenvaatefriikki täällä taas huutelee uusista ihanuuksista. Miikkareiden uusin mallisto julkaistiin keskiviikkona ja enhän mä nyt sitä voi jättää huomiotta. Sormet syyhyten keskiviikkona mökillä odottelin puhelimen ääressä julkistusta ja pläts! jo toistamiseen mä oon vähän pettynyt. Ei taaskaan peittoa! Miksei? Viime mallistossa tuli darlingseihin peitto, mikä oli siis varmasti monelta äidiltä odotettu juttu mutta myöskin uskon olevan monelle muulle niinkuin itsellekkin suuri pettymys. Se oli sellainen tilkkutäkki, että mua se ei miellyttänyt ei sitten yhtään, enkä todellakaan usko olevani ainut. Täältä löydät mun postauksen viime darlingseista.



Toiseksi eipä siellä montaa must have vaatetta ollut. Ruskeat sydänpyllypöksyt keltaisella sydämellä rustataan ehdottomasti meidän tilauslappuun pojille. Nää pökät oli koko malliston ainut vaate josta mulle tuli se oikea kunnon must have-fiilis. Ja kaipa niihin pitää sitten yhteensopivat bodytkin tilata, ihan vaan siksi, että asukokonaisuus täydentyy kokonaiseksi. Jotenkin mä en oo osannut koskaan käyttää miikkarin pöksyjä tai haalareita millään muilla bodyilla, vaan aina on löydyttävä se asukokonaisuuteen kuuluva kappale. Myös keltaiset haalarit, joissa oli juckrusselin pennun kuva, olivat musta ihan söpöt. Todennäköisesti lähtee nekin meidän poikien vaatekaappia täyttämään.  Eikä tarvii ostaa kuin yksi body sekä haalareihin, että pöksyihin, sillä sydänbody oli molempien kokonaisuuksien yläosa. ;)





Itselleni mä en hirveästi oo mitään miikkareita hamstrannut. Multa löytyy kahet harmaat yoga pantsit, yhet mustat magic pantsit, yhet magic knickersit ja yhet mustat slimmit. Nyt kun mä aloin niitä tuohon listaamaan, niin se alkoikin kuullstamaan aika isolta määrältä. :D Mä oon tykännyt kaikista vaatekaapissani lojuvista ihan hirmuisesti mutta yhdet niistä on ehdottomasti yli muiden, meinaan Magic Pantsit. Ihan sairaan kivat rennot pökät sekä kotioloihin, että ihmistenilmoillekkin. Suosittelen hankkimaan! Niitä oli raskaanakin ihana käyttää kun oli niin rennot eikä kiristänyt mistään ja käännettävän "vyötärönauhan" sai vedettyä masun yli. Pökät ei oo kyllä venynyt ja paukkunut yhtään miksikään vaikka niitä sillä isolla masullakin tuli käytettyä. Nyt ajattelin sitten täyttää mun vaatekaappia uudesta mallistosta löytyvillä harmaameleeratuilla magic pantseilla.

Mustat slimmit on kans ollut satunnaisessa käytössä. Ostin ne vaan just ennen mun toista raskautta, joten nyt ne on taas hetken lojunut kaapissa, enkä oo taas osannut ottaa niitä kunnolla käyttöön. Uudesta mallistosta löytyy nyt vähän juhlavammat slimmit, jotka on myös hieman paksumpaa joustavaa kangasta ja mitä todennäköisemmin lähtee nämäkin tilaukseen. Tälläsiä lemppareita tällä erää.

Kaikki kuvat kopioitu täältä, josta näet myös koko malliston.

Mitäs tykkäsitte uudesta miikkarimallistosta? 

Lähteekö jotain tilaukseen?

❤️annieweliina

2 kommenttia:

  1. Mä taas tykkäsin uudesta mallistosta ihan älytsisti :) Tein siitä just postauksen bloginkin puolelle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eihän sitä koskaan tiedä vaikka sitä innostuis enemmän kun näkee kaikki livenä. Nimimerkillä niinkin käynyt. ;) jotenkin vaan oli liikaa tassuja ja ankkakkin oli jotenkin hassun näköinen. Huomenna on ekat kutsut tiedossa, joten saa nähdä muuttuuko mielipide. :D

      Poista

Kiitos kommentistasi ❤️