keskiviikko 27. elokuuta 2014

Ristiäisjärjestelyjä

Mä tein listan, mitä mun pitää muistaa ristiäisiä varten tehdä/hoitaa.Tiiättekö sen tunteen kun on koko ajan sellainen olo, että on unohtanut jotakin? Mulla on sellanen olo koko ajan näistä. Tosi ärsyttävää. Oon koittanut lohduttautua sillä, että se on vaan fiilis koska stressaan juhlia ja kyl oikeesti homma on hanskassa. Mut ei, silti takaraivossa jyskyttää..




Pappi on hoidossa, kutsut lähetetty, täytekakku on tilattu, voileipäkakut, cupcaket ja pikkuleivät mä teen itse, mamma on lupautunut tekemään pari ambrosiakakkua ja toinen mamma kukka-asetelmat, servetit on tilattu, ristiäismekko kunnossa, koko perheen vaatteet hoidossa, askartelutarvikkeista osa jo hommattu ja loput loppuviikosta, mitä vielä? Itse leipominen ja askartelu, mutta oonko mä unohtanut jotain oleellista?


Mä oon sellainen, että herkästi jätän kaikki aina viime tinkaan. Muistan miten Lucaksen ristiäisiin olin päättänyt tehdä vieraille karkit muistoksi. Eli päällystin käärekarkit helmiäispaperilla ja liimasin niihin lapun missä lukee Lucaksen koko nimi ja ristiäispäivä. Viimeisenä kahtena iltana ennen ristiäispäivää mä väsäsin niitä lattialla istuen selkä kipeenä. Niissä oli ihan järkyttävä homma, enkä ollut osannut kuvitellakaan siinä menevän aikaa niin kauan. Nyt tuntuu ihan hassulta, että mä oon oikeesti näin ajoissa liikenteessä ja kaikki alkaa olla jo hommattu, eikä enää puutu kuin tekeminen. Tää täytyy ottaa oikeen tavaksi. :) Tosin mä päätin jo aikoja sitten, että niitä karkkeja teen tässä parin viikon aikana ennen ristiäisiä joka ilta muutaman, pääsee aika paljon helpommalla.

Niin ja se nimi. Kyllähän sekin jo alkaa olla selvillä. Mitäs luulette, mikä Lucaksen pikkuveljen nimeksi tulee? :)



❤️annieweliina

9 kommenttia:

  1. Must hää on Linus �� Tiitus ☺Frans

    VastaaPoista
  2. Hmm.. kaikki kävis :D Mutta ehkä Frans tai Nicklas?

    VastaaPoista
  3. Ihania nimiä kaikki. Mä veikkaan Eelis tai Jonas. :)

    VastaaPoista
  4. Eelis ois mun veikkaus! Vau miten paljon teet ristiäisiin! :) Itse menin kyllä sieltä, mistä aita oli matalin (tai ei oikeastaan ollut aitaa lainkaan...)! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Sieltä mäkin meen yleensä, mut nyt aattelin hiukan panostaa! :)

      Poista

Kiitos kommentistasi ❤️