maanantai 24. maaliskuuta 2014

Häähömppää ❤️

Rakas ystäväni menee naimisiin heinäkuussa ja olin tänään hoitamassa kunniatehtävääni Kaasona. Kävimme siis ystäväni kanssa sovittelemassa hänen hääpukuaan. :) Puku on tällä hetkellä olkaimeton ja ompelijan olisi tarkoitus tehdä pukuun pitsihihat. Johanna oli puvussaan niin kaunis ja oli ihana katsoa vierestä miten onnellinen hän oli ja kuinka hän säteili puvussaan. ❤️Ja vaikka pukuun laitettiin hihoista vasta ihan raakileversioit, oli puku ihan täydellinen. Juuri sellainen, mitä Johanna kuvaili haluavansa silloin kun hänelle pukua vasta etsimme. Ihan mahtavaa, oon niin iloinen hänen puolestaan, että unelma-puku on tosiaan toteutumassa ja vielä aika kivuttomastikin. :) Muistan vieläkin, miten mulla sillon omaa pukua sovittaessa vilisi aina perhoset masussa, joten pystyin kuvittelemaan täysin miltä Johannasta tuntui. :)







Tää päivä toi mulle kahden vuoden takaiset muistot mieleen. Omat hääjärjestelyt ja päällimäisenä sen päivän prinsessana. :) Sitä päivää ei kyllä unohda koskaan. ❤️ Se, miten jalat vetelänä kävelet isän saattelemana alttarille, se, kun sormus ei meinaakkaan mennä sun sormeen ja hihityksien kera vihdoin on paikoillaan, se, kun alushame on valahtanut ja jää koko häävalssin ajan kenkiesi alle ja se, miten täynnä rakkautta koko päivä on, painuvat mieleen ikiajoiksi.  ❤️








❤️ 30.7.2011, yksi elämäni tärkeimmistä päivistä. ❤️

Onko teillä muilla kesähäitä tiedossa? Omia tai pääsettekö vieraaksi? :)

-annieweliina

4 kommenttia:

  1. Ooo ihanaa häitä! Mä oon morsiusrouvana mun parhaalle ystävälle mutta häät on ensi talvena vasta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo oon ihan huumassa kun pääsee järkkäileen polttareita ja kaikkea, ihan mahtista! :)

      Mun yks toinen kaveri menee myös naimisiin kesällä, eli häitä ja polttareita on taas tiedossa!! :)

      Poista
  2. Tosi kivat noi kengät ja muutenkin tosi kiva blogi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi on kyl tosi kivat, itekkin ihailin niitä!! :) ja kiitos blogin kehuista! :)

      Poista

Kiitos kommentistasi ❤️