keskiviikko 19. maaliskuuta 2014

Must on tullu, kirppishullu... ;)

Joo mä tiedän, taas kirppispostaus. Mut uskokaa tai älkää mä oon yhtäkkiä seonnu kirppiksillä pyörimiseen. Siis ihan pakko päästä ainakin kerran viikossa kattelemaan jos tekis jotakin löytöjä. :D vielä jokunen kuukausi sitten, mä valittelin et kirppiksillä ei oo kyllä pojille yhtään mitään, sillä mä en IKINÄ löydä sieltä mitään. Mut täytyy sanoa, et siellä pitää kyllä osata kattoa oikeella silmällä niin bongaakin jotain. Eli musta on niin sanotusti kasvanut kunnon kirppis-bongailija tässä lähiaikoina. :D Paikkoja pitää tonkia ja kattoa vähän eri suunnista niin bongaa kaikkia hyviä löytöjä.






"Juniorille" löysin pari p.o.p.:in hattua ja Paul Frankin suloisen helleasun. Lucakselle tarttui matkaan bogin ihana collegepaita tekstillä: dad is my idol but mom is prettyer, p.o.p:in punainen kauluri ja vihreät shortsit kesäksi sekä aivan uudet ihanat autot-crocsit. Parhaimmaksi löydöksi voisin tällä kertaa nimetä nuo aidot uudet crocsit, joilla oli hintaa vain 9€. :D Oli siis taas ihan mahtava kirppispäivä... :) Ja pitihän sitä raskaan kirppiskierroksen jälkeen käydä vähän leikkipaikkaakin katsastamassa. :)





Käytiin myös vihdoin hakemassa Lucakselle mun kauan haaveilemat molon keltaiset kurahousut oz-babystä, jotka olin verkkokaupasta tilannut etukäteen, sillä myymälässä ei ollut oikeaa koko enää jäljellä. Musta ne oli ihan täydelliset, mut iskä oli sitä mieltä, että taasko noin värikkäät? Siis what? Mä en tajuu! :D



Tänään vaihtui myös raskausviikko ja sen kunniaksi myös pakollinen masukuva. ;)



Rv 26+0 ❤️

Neuvolassa olin myös tänään ja kaikki hyvin. Sf-mitta oli kivunnut jo 26 senttiin ja painoakin oli tullut vain alle kaksi kiloa lisää kuukaudessa. Tähän mennessä kiloja on tullut lisää 6 ja päätinkin tänään, että nyt loppui herkuttelu loppuraskauden ajaksi ja yritän jaksaa urheilla parhaani mukaan. :) Allekirjoitin tänään laput, että osallistumme taas Neo-pilot tutkimukseen. Hemoglobiini oli hieman laskenut, mutta oli siis hyvän rajoilla vielä. Parin viikon päästä pitäisikin mennä sitten taas sokerirasitukseen, plääh! Kuunneltiin "Juniorin" sydänäänet ja lääkäri teki sisätutkimuksen. Kaikin puolin kuitenkin erittäin mukava neuvola-käynti. :)

Mitäs mieltä ootte mun kirppis-löydöistä ja minkälaiseksi "kirppistelijäksi" itseänne kuvailisitte? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi ❤️