perjantai 3. lokakuuta 2014

Halloween kemut

Nyt kun kutsut on vihdoin saateltu matkaan, niin voin teillekkin hihkaista, että meillä juhlitaan parin viikon päästä Lucaksen nimppareita, sekä meidän uutta kotia ja teemana on halloween.

Oon jo aika paljon tehnyt rekvisiitta-hankintoja ja selaillut pinterestiä rohmuten kaikkia ideoita. Sormet tässä syyhyää jo päästä toteuttamaan. Vaikka juhlien järjestäminen onkin puuduttavaa, mutta ai että mä silti tykkään järjestää ja ideoida.




Mun suvussa on ollut tapana viettää aina nimppareita niiden läheisempien ihmisten kesken ja haluan suoda sen ilon myös omille lapsilleni. Nyt kun meillä on tuparit samaan aikaan, niin saa Lucas siinä sivussa vähän isompimuotoiset nimpparit.

Vietetäänkö teillä nimipäiviä?

Nyt mä jatkan tätä mun ideointia siellä pinterestissä kun on vielä hyvä draivi päällä.

Ihanaa viikonloppua! ❤️

❤️annieweliina

4 kommenttia:

  1. Nimpparit on välillä muistettu, toisinaan unohdettu. Mutta Halloween.juhlat ajattelin myös järjestää lapsille sekä heidän kavereilleen. Kiva päästä kohta miettimään kemuja! Suunnitteluiloa! :)

    Lastenhuoneenkapina

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon kyllä varmaan enemmän innoissaan tästä kun ykskään lapsi. :D samoin, suunnitteluiloa sinne myös! :)

      Poista
  2. Välillä on vietetty nimipäiviä, välillä ei. Juhlistaminen on tapahtunut pienimuotoisesti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin meilläkin yleensä pienimuotoisesti. Lucas saa tässä nyt vähän isommat nimipäiväjuhlat kun on tupaantuliaiset samassa...

      Poista

Kiitos kommentistasi ❤️