keskiviikko 1. lokakuuta 2014

Ristiäiskarkit

Mä väsäsin aikoinaan Lucaksen ristiäisiin muistokarkit vieraille ja väsäsin nyt sitten sellaiset tietysti myös Niclaksen ristiäisiin. Tällä kertaa hieman viime kertaa viisaampana, sillä viimeksi mä väsäilin niitä selkä kyyryssä lattialla viimeisenä iltana ennen ristiäisiä varmaan yli kolme tuntia. Se oli niin puuduttavaa ja voitte vaan kuvitella montako ärräpäätä siinä lensi?! Mä en tosiaan ollut osannut kuvitellakkaan kuinka suuri homma niissä oli. Nyt me alettiin sitten viikko ennen kastepäivää joka ilta tehtailemaan muutamaa karkkia ja tällä kertaa mä sain myös apuvoimia IsiHoolta.



Ristiäiskarkkien tekoa varten tarvitset:

Omar karkkeja
helmiäispaperia
liimapuikon
silkkinauhaa


Leikkaa ensin helmiäispaperista omar-karkin ympärille sopivankokoisia paloja. Kääri lappu karkin ympärille ja liimaa kiinni toiselta puolen. Sido silkkinauhasta solmut karkin molemmille sivuille.




Tulosta mahdollisimman pienellä fontilla lapsen nimi sekä ristiäispäivä ihan perus valkoiselle paperille ja leikkaa niistä sopivankokoiset lappuset karkin päälle. Liimaa lappu karkkiin ja ristiäiskarkki on valmis.

Me tehtiin ensin tehdastyönä kaikki karkit monena iltana ja kun kaikki 55 kappaletta oli tehty niin liimattiin vasta nimilaput karkkeihin kiinni.

Nämä ristiäiskarkit mä olen pojille väsännyt mun Maria-tädin innoittamana, joten kaikki kunnia näistä hänelle. ❤️

Mitäs tykkäätte näistä?
Oletteko te tehneet tälläisiä ristiäisiin?

 ❤️annieweliina

6 kommenttia:

  1. Noi karkit on kyllä tosi kiva idea. :)

    Ja aivan ihana uusi banneri sulla. :)

    VastaaPoista
  2. Maria-täti täällä ihailee kun oot jaksanu liimapuikolla sutia nuo paperit kiinni, mä taisin aikoinaan käyttää tossa kaksipuoleista teippiä, siis sen helmiäispaperin kiinni liimaamiseen... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hiphei, tosiaan, en ees tullut aatelleeksi. taitaakin onnistua nopeammin niin. :)

      Poista
  3. :) Kivoja vinkkejä ja tosiaan, uus banneri on suloinen ^.^

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi ❤️