sunnuntai 5. lokakuuta 2014

Operaatio Ylimääräset Veks!

Mä oon päättänyt saada tän ylimääräsen vatsamakkaran huitsin nevadaan tästä, joten oon alkanut liikkumaan enemmän. Neuvolan jälkitarkastuksessa mua kiellettiin laihtumasta enempää vähään aikaan, sillä jos laihtuisin samaa tahtia niin mun maitoon alkais kuulemma erittyä ympäristömyrkkyjä mun kropasta. Mä olin ihan äimänä, kun en ollut koskaan tuollaisesta kuullutkaan. Enkä mä kyllä oo missään vaiheessa mitään laiduttanutkaan. Ne raskauskilot vaan tällä kertaa mun onnekseni katos johonkin jo kaks viikkoa synnytyksestä. Viime kerralla se ei käynytkään ihan näin helposti, vaan tuskailin niiden ylimääräisten 25 kilon kanssa koko imetyksen ajan, seitsemän ja puoli kuukautta urheillen ahkerasti. Tosin tällä kertaa ei niitä noin paljon tullutkaan. Lukema jäi nyt tässä raskaudessa siihen +15kg.

Vaikka raskauskilot nyt onkin karistettu niin kyllä niitä ylimääräsiä kiloja vaan silti löytyy joita on siis kertynyt jo ennen lapsia. Nyt mä vaan haluan ne viimeisetkin ylimääräiset pois tai ainakin tän kropan aikalailla kiinteemmäksi.



Oon palannut Elixiaan jumppailemaan ja käydään poikien kanssa tekemässä kunnon vaunulenkkejä muutamaan kertaan viikossa. Yhtenä osana meidän viikko-ohjelmaa on taas Elixia-Baby. Lisäks me alotettiin Hoon kanssa yks iltaproggis, josta mun ei alkuun pitänyt puhua ollenkaan täällä ennen kun ollaan saatu tää proggis päätökseen. Mut möläytämpä nyt kuitenkin. Niin monessa mun seuraamassa blogissa on ollut puhetta vatsalihashaasteesta. Tää alko kiinnosta mua ja mun alko tekee mieli ottaa itestä mittaa. Mä sitten heitin tän Hoolle ilmaan, että vedettäiskös lokakuu vatsalihaksia joka ilta ja katotaan mihin meistä on? Onko siitä mitään hyötyä?! Saadaanko oikeesti tuloksia tällä aikaan?! Hoo oli heti messissä ja mä googlettelin kuvahaulla jotain sopivaa ohjelmaa meille ja täällä sitä nyt ollaan rutisteltu vatsalihaksia muutama päivä alla näkyvällä ohjelmalla.


Operaation tarkoituksena siis enemmänkin kropan kiinteytys kuin niinkään laihduttaminen. Toivottavasti rääkki tepsii.

Paljonko muille tullut raskauskiloja ja miten äkkiä ja millä lailla karisivat pois?

Ihanaa alkavaa viikkoa kaikille! ❤️

❤️annieweliina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi ❤️