keskiviikko 15. lokakuuta 2014

Oma koti kullan kallis, part 3

Viimekertaisesta kodinesittelypostauksesta onkin kulunut taas tovi ja nyt olis luvassa seuraava. Mä oon pahoillani mun hitaasta tahdista, mutta niin kuin aiemmin oon maininnut, haluan esitellä teille edes jotenkin valmiit huoneet. En mä kyllä tiedä onko täällä koskaan mikään valmista. Kai sitä aina jonkinnäköinen projekti on meneillään. Sen pidemmittä puheitta My Kitchen. ❤️








Kalusteet me tilattiin Kaarinasta sellaisesta kivasta pikkufirmasta kuin Puuvaja. Mun mielestä positiivista firmassa oli se, kun he tekevät kalusteet siellä itse joten niistä saa mittatilaustyönä ihan sen kokoiset kuin itse haluaa. Yleisestihän keittiöfirmoissa kaapit ovat niitä standardikokoja, joten et välttämättä saa juuri sellaista kokonaisuutta ja siihen järjestykseen kuin haluat. Täällä Puuvajassa kuitenkin kaikki oli mahdollista. Kodinkoneet on Aeg:n ja saarekeliesituuletin on Savon. Nämä me tilattiin Hoon vanhasta työpaikasta, eräästä pienestä kodinkonefirmasta turun seudulla.

Keittiön yks ehdottomasti parhain keksintö on mun pienkodinkone-kaappi. Tänne saa kaikki pienkoneet piiloon tasoilta pölyttymästä ja ne on helppo vetää käyttöön tason päälle kaapista kun taso jatkuu kaapin sisälle asti. Lisäksi kaapin sisällä on myös pistorasiat koneille. Suosittelen tätä kaappia kaikille keittiöremonttia tai uutta keittiötään tekevälle. Ihan paras keksintö.

Mitäs tykkäätte mun keittiöstä?

❤️annieweliina

20 kommenttia:

  1. Ihana keittiö! Just sen tyylinen mimmosesta itekki vois haaveilla! Rakastuin:D

    <3: Jasmin N | littlethingswithjassy.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Mäkin oon ihan in love vielä viiden kuukauden asumisen jälkeenkin. 😊

      Poista
  2. Ihana! Ja toi pienkodinkonekaappi! Ihan huippu! Pitää laittaa tämä muistiin! :)

    VastaaPoista
  3. Ihana keittiö! Haaveilen samanlaisesta saarekkeesta ja muutenkin näyttää samanlaiselta mitä itsekin toivoisin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) mä en ensin halunnut saareketta mut näin jälkeenpäin oon kyl ihan happy et sen otin. :)

      Poista
  4. Aivan ihana keittö olispa mullakin joskus tulevaisuudessa :)!
    -Sonja

    VastaaPoista
  5. Kaunista on ja sun hyvällä maulla tehty <3 Joka päivä käyn katsomassa mitä teidän perheelle kuuluu <3

    Minttu

    VastaaPoista
  6. Hieno!! T. Manneaarit

    VastaaPoista
  7. Aivan ihana keittiö ja niin siisti tuo pienkodinkonekaappi! Sellasen mäkin tahdon ja uuden keittiön...

    VastaaPoista
  8. Heippa melkein naapurista!
    Kiva blogi sulla :)
    Terkkuja!
    Katri

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi ❤️