torstai 2. lokakuuta 2014

Rakkaat esineet

Mä sain jo ELOKUUSSA haasteen Äiti ja Melukylän lapset - blogin Terhiltä ja hups kun aika onkin mennyt nopeesti. En ryhtynyt heti toimeen kun meillä on muuton jäljiltä edelleen joitain tavaroita laatikoissa ja muutenkin oli tosi tosi vaikeaa valita ne 7 rakkainta esinettä. Itseasiassa en oo vieläkään ihan varma olisinko vaihtanut muutaman toiseen. Niitä rakkaita esineitä olikin yllättävän monta.

Haasteen nimi on siis Rakkaita esineitä ja siinä on tarkoitus esitellä kodistaan 7 esinettä, jotka ovat jostain syystä rakkaita ja joista ei haluaisi luopua. Jokaisesta esineestä tulee laittaa kuva ja kertoa lyhyesti tarina, miksi juuri se esine on rakas. Laittakaahan haastetta myös eteenpäin. :)

Tässä tulis mun 7 rakkainta esinettä:

Patsas

Valmistuttin molemmat samasta koulusta vuonna 2005 ja mentiin kihloihin meidän valmistujaispäivänä. Oli siinä porukka äimänä kun valmistujaisissa vietettiinkin kihlajaisia. Sukulaiset olivat kylläkin närkästyneitä kun ei oltu etukäteen kerrottu mitään, eikä heillä ollut siis kihlajaislahjojakaan. Eihän me nyt lahjojen perässä kihloihin menty. Jokatapauksessa jälkikäteen niitä sateli ja tuon patsaan saimme siis kihlajaislahkaksi minun mammalta ja pappalta.

Hääkuva

Mikä voikaan olla rakkaampaa kuin kuva yhdestä rakkaimmista päivistä, jota et unohda ikinä?



 

Poikien Vauvakirjat

Muistot talteen äidin pienten aarteiden vauva-ajasta. Näitä on mukava sitten lueskella vuosien päästä. Edelleen mä välillä lueskelen omaani ja naureskelen kaikille hauskoille jutuille. Mm. sille kun olen pienenä laulanut ihme ja kummaa näin: "Siilillä on kiipit ja linnuilla on höyhötä, pupulla ja ovaralla turkit pehmota"...  On mukavaa taltioida näitä myös omille lapsilleen.


 

Häälahja Suklaa

Eihän tätä raaskinut syödä? Yksi niistä muutamista häälahjoista joita saimme, sillä olimme toivoneet ropoja häämatkatilillemme. Lähdimme sinä samaisena yönä, jolloin menimme naimisiin kohti helsingin lentokentää josta kone suuntasi Kreikkaan Santorinille. Aivan upea paikka, juuri tuollaiselle "kuherruskuukaudelle". ❤️

 

Korurasia

Mammalta ja Pappalta olen joskus aikoinaan saanut lahjaksi tämän hopeisen korurasian, johon on päälle kaiverrettu nimeni. 


 

 Maljakko

Olimme Hoon kanssa ensimmäisellä yhteisellä ulkomaanmatkallamme Turkissa Marmariksessa vuonna 2008. Vietimme iltaa yhdessä ravintolassa ja siellä järjestettiin bingo, josta voitin tämän maljakon. Hoo osti mulle kiertelevältä ruusukauppiaalta sitten ruusun tähän maljakkoon siihen ravintolan pöydälle. ❤️

 

Nalle

Meillä oli ollut joku typerääkin typerämpi riita ja töistä lähtiessä mua odotti auton tuulilasissa tämä nalle anteeksipyynnön kera. Joskus ne supisuomalaiset jöröt miehetkin osaa yllättää. ❤️

 

 Tässä mun 7 rakasta esinettä.


Teidät on haastettu! Seuraavaksi mä haluan siis nähdä teidän 7 rakkainta esinettä. :)

❤️annieweliina



5 kommenttia:

  1. Voi, että kyllä meidän Anni on ihANA rAKKAUS pAKKAUS.<3

    VastaaPoista
  2. Nyt vasta huomasin haasteen. Kiitos paljon. Pitääkin alkaa miettimään tärkeitä esineitä täältä :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi ❤️